Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

donderdag 25 mei 2023

Mijn nieuwe leven

Vanaf vandaag manifesteer ik mijn

nieuwe leven.

Dat nieuwe leven zal verbonden zijn

met het licht.

Iedere dag zal ik in liefde ontvangen.

Iedere dag zal ik mij richten op het licht

dat er altijd is.


Val ik, dan zal ik mij oprichten en kijken

waar ik licht kan vinden.

Daar zal ik naar kijken.

Ik voel dat ik dan meteen mijn trilling

verander.


Ik ben niet afhankelijk.

Ik ben een vrij wezen en zo zal ik leven.

Wat die ander ook zegt of doet.

Dat is niet mijn leven.


Ik ben een magiër in mij eigen leven.

Ik voel en weet dat het leven ook zo

bedoeld is om te leven.


Dat er duisteren zijn geweest die het ons

op een andere manier getoond hebben,

dat ligt nu achter mij.

Dat heb ik achter gelaten in mijn leven

als de oude mens op aarde.


Nu ben ik opnieuw geboren.

Geboren in alle verbindingen die mogelijk

zijn aan licht en liefde.

NIEMAND kan mij dat afnemen.

Het kan mij alleen worden afgenomen

wanneer ik daartoe die ander de bevoegdheid

geef.


Ik voel dat ik verbonden ben met de BRON.

Ik keer terug in het huis waar ik ooit

in oorsprong begonnen ben.

Ik voel en ik weet.

Ik weet en ik voel.


Het licht is er altijd voor mij.

Het licht is altijd in mij.

Nooit zal dat meer veranderen.


Ik ben licht.

Ik ben liefde.

Ik ben.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul