Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

dinsdag 2 mei 2023

Liefde

Wanneer ik liefde ben,

zal ik liefde doorgeven.

Wanneer ik vreugde ben,

zal ik vreugde doorgeven.


Het zal van mijn gezicht te

lezen zijn.


Het zal de mensen aantrekken.

Het zal de harten van de anderen

aansteken en verlichten.

Het zal ze verder openen.


Het is zo eenvoudig.

Wanneer er vrede in mij is,

zal ik dat doorgeven.


Eenieder is op zoek naar die liefde

en vrede.

In ons hart hebben wij allemaal die

vonk daarvan.


Door van onszelf te houden,

vergroten wij die vonk.

Dan voelen wij ons aan de hemel

verbonden.

Dan plukken wij de sterren.

Dan voelen wij dat wij vrij zijn.

Dan voelen wij dat er geen grenzen zijn.


Dan voelen wij ons goddelijke schepselen.

Dat waren wij altijd.

Alleen ons werd anders verteld.

Wij luisterden naar hen.

Wij luisterden niet naar ons hart.

Wij hoorden ons hart wel,

maar gaven meer aandacht aan de ander.


Dat is nu veranderd.

Niets kan ons van ons eigen plan afhouden.

Niets kan ons onze eigen waarheid vertellen.

Dat kunnen wij alleen zelf.

Dan staan wij in verbinding met onze Bron.


Dan voelen wij die liefde.

Dan voelt die ander onze liefde.

Dan voelen wij ons vrij.

Wat die ander ons ook zal vertellen.


Niet buiten ons is onze waarheid.

Wij dragen onze waarheid in onszelf.


Niets kan ons daar meer vanaf houden.

Niemand kan ons een andere waarheid

opleggen.


Wij kunnen alleen ons eigen pad lopen

in verbinding met onze eigen waarheid.


Dat zal nooit meer veranderen.

Wij geven weten het en wij voelen dat.

Wij zijn op de top aangekomen.

Wij kwamen van ver.

Wij overzien de weg, die wij gegaan zijn.

Wij zien.

Wij weten.

Wij voelen.


Wij kennen onze waarheid.

Wat eens was, is niet meer.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul