Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

maandag 22 mei 2023

De zegewagen – tarot

Wanneer je de Zegewagen krijgt,

zegt dat veel.

Het universum laat je weten dat je een

belangrijke grens bent over gegaan.

Je bent verbonden met de energie van de

nieuwe tijd.


Voel je het?

Dat kan nog best lastig zijn.

Het is een nieuwe energie die je niet

helemaal kunt plaatsen.


Dit zal helpen.

Zie jezelf op die zegewagen.

Voel of jij wel op die wagen durft te

gaan zitten?


Voel jij dat je er klaar voor bent om

op pad te gaan als die nieuwe mens?

Dat kan je voelen doordat er met een

zekere regelmaat, kleine, blije momentjes

bij je langskomen.


Zie jezelf staan op die wagen.

Je heft je handen omhoog.


Je voelt je verbinding met het universum.

Je ziet dat er heel veel licht om je heen is.

Je voelt de verbindingen.


Dan voel je ook dat je heel anders

aanvoelt dat een tijdje geleden.

Doordat je je zo anders voelt,

kan je gaan twijfelen.

Doe het ik wel goed?

Ben ik nog wel verbonden?

Dat zijn twijfels van de aardse mens.

Dat zijn bedenksels die voortkomen uit

angstige gedachten.


Laat los en zie jezelf op die wagen.

Voel de overwinning in jezelf.

JIJ bent die nieuwe mens.

Het is aan jou om die energie ook

aan te nemen en te voelen.


Kijk naar het licht en het licht is er.

Pluk de sterren van de hemel en je

energie verandert op slag.


Wat je denkt ben je.

Voel en bedenk.

Eerst voelen en dan via je denken

er handen en voeten aan geven.


Laat je rationele denken los.

Voel die uitgestrektheid van het Al.

Voel dat jij vol-ledig mens bent.

Dat je jezelf ont-wikkeld hebt.

Je bent door de lagen heen gegaan.

Laag voor laag heb je die oude mens

afgebroken.

De parel in de oester werd zichtbaar.


Wanneer je denkt voor mij is er geen

parel, dan zal er geen parel zichtbaar zijn.

Dat wil niet zeggen dat die parel er niet is.


Jij bedenkt je eigen illusie beelden.

Denk licht en er is licht.

Denk blijheid en je zal het voelen.


Door onze transparantie gaat het in een

fractie van een seconde, die verandering

van trilling.


Speel met jezelf.

Samen met je innerlijke kind.

Voel wat je volgende stap is.

Vergeet niet op je zegewagen binnen te

rijden.


Het gevoel is zo sterk.

Denk jezelf niet zwak.

Ook jij staat op die wagen.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul