Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

zaterdag 11 februari 2023

Weten wie je werkelijk bent

Dat is een lastige,

of toch niet?

Wij zijn onszelf aan het ont-dekken.

Wij komen steeds verder naar onze

goddelijke kern.

Het is de voelen.

Wij voelen de liefde en het licht.

Zij nemen een belangrijke plek in.


Wij ont-wikkelen ons eigen innerlijk.

Ons bewustzijn versterkt.

Er gaat steeds meer open.

De sluier van de vergetelheid is weg.

Wie weten wil, kan weten.

Wie zien wil, kan zien.

Wie horen wil, kan horen.

Er zijn geen grenzen.


Onze dromen spelen hier een belangrijke

rol in.

Niet op de manier die wij gewend waren.

Onze dromen leiden ons nu naar momenten

die verbonden zijn met onze toekomst.

Heb je een lastige droom gehad.

Duik er niet in.

Het zal je in de nabije toekomst getoond

worden en met je nieuwe gaven en mogelijkheden

zal je daar heel snel “handen en voeten”

aan kunnen geven.


Het zal je niet moeilijk vallen om daarmee

om te gaan.

Je leiding is aanwezig.

Geef je op die momenten over aan je

begeleiders.

Zeg: “Hier ben ik, neem mijn handen en

leidt mij naar inzicht”.

Je zal voelen dat je energetisch contact

legt met je begeleiders.


Wij doen het niet meer alleen.

Juist daarom werden wij van elkaar

“gescheiden”, zodat wij begrijpen dat wij

niet gescheiden kunnen leven, maar juist

die ander naast ons nodig hebben.

Twee weten meer dan één.


Door met je universele begeleiders samen

te werken, kom je tot de ont-dekking wie

je nu werkelijk bent.

Dan ben je aan de juiste energie verbonden

om je verder te ont-wikkelen.

Dan zal je vol-ledig loslaten en dan

komen de inzichten in een versneld tempo

bij je binnen.


Door los te laten zal je ontvangen.

Door stil te zijn, zal je veel horen.

Door je ogen dicht te doen,

zal je veel zien.


Die omgekeerde wereld maakt het je

zo lastig.

De belangrijkste stappen zijn al gezet.

Doordat je merkt dat stilte belangrijk is,

weet je dat je een belangrijke drempel hebt

genomen.


Die stilte is wezenlijk voor de nieuwe mens.

Die kan niet voortdurend met aardse geluiden

verbonden zijn.

Die voelt dat en dan weet hij/zij dat ook.

Voelen is weten.

Hoe anders wordt ons leven.

Alles lijkt op zijn kop te staan.

Het tegendeel is waar.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul