Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

maandag 13 februari 2023

Waarom?

Langzaam aan beginnen wij te voelen dat

wij zelf grenzeloos zijn.

De energie trilling maakt ons zo transparant

dat wij het gevoel beginnen te herkennen,

dat onze huid niet onze grens is.


Dat klopt.

Wij zijn grootser en weidser dan

wij altijd voor mogelijk hebben gehouden.



Niet voor niets werden die goddelijke

creaties klein gehouden.

Wanneer die hun eigen waarheid zouden

kennen, dan was het niet mogelijk geweest

om ze onder de duim te houden.


Dit is nu aan het veranderen.

Wij krijgen geen last van grootheidswaanzin.

Dat wil het duister je wel doen geloven.

Daardoor versterkt ons “ik-gevoel”.

Niet het ego, maar wel het gevoel van ik

weet wie ik ben.

Ik weet wat ik kan.

Dat is allemaal deel van het proces.


Je ware kern komt naar voren.

Alles opent zich en krijgt ruimte.

De oester opent zich en eindelijk wordt

de parel zichtbaar.


Niets kan je tegenhouden.

De energie is daarop ingesteld.

Jij gaat laten zien aan de wereld wie en wat

je bent.

Je hebt je levens lang ingehouden.

Je bent levens lang klein gehouden.

Die tijd is voorbij.

Die tijd van wending is er.

Je voelt het.

Niemand hoeft je dat te vertellen.


Wij kijken naar de kinderen die nu naar

de aarde komen.

Wij kijken met verwondering.

Wij kijken met bewondering.

Wij zien het wonder in deze zielen.


Waarom?

Omdat wij herkennen dat zij dezelfde

eigenschappen in zich dragen, die wij

bij ons dragen.


Hoe kan je iets herkennen zonder dat je

het al kende.


De sterkste zielen zijn op aarde.

De sterrenzaden zijn in dit leven op

Moeder Aarde.

Dit bijzondere proces wilde geen

enkele ziel missen.

De “aanmeldings-rijen “ waren immens.

Niet iedere ziel kon gaan.


De zielen die nu op aarde zijn hebben zelf

een rijke historie.

Zij hebben al vele belangrijke momenten

op aarde doorleefd.

Veel van de zielen die nu op aarde zijn,

waren aanwezig in de periode van de

kruisiging van Jezus.

Velen waren daar getuigen van.


De zielen die nu op aarde zijn,

hebben de heilige overtuiging van hun

eigen “moeten”.

Die gaan door roeien en ruiten en

laten zich door niets en niemand stoppen.

Daarom ben je hier.

De leeuw in je is maar een klein facet

van het totale plaatje.


Je bent een veel groter wonder

dan je denkt.

Het is geen grootheidswaan.

Het is je eigen goddelijke waarheid.


Langzaamaan komt het in onze eigen

openbaring.

Alles zal geopenbaard worden.

De tijd is nu.

Het is een bijzondere tijd.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul