Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

dinsdag 6 december 2022

Voel wat je voelt

Je bent zo aan het veranderen.

Dat geeft verwarring.

Je weet wie je was.

Je weet niet wie je zal zijn.

Je weet ook eigenlijk niet wie je

bent.


De “rust” ligt dus eigenlijk bij de

mens die je was.

Daar kon je voor je gevoel mee lezen

en schrijven.

Nu zit je meer in verwarring.



Waarom reageer ik zo?

Waarom doe ik zo?

Waarom begrijpen mensen mij niet meer?

Verwarring alom.


Loop er niet van weg.

Juist dan geeft het nog meer verwarring.


Ga naar je rust.

Voel wat je voelt.

Voel wat die emoties je te vertellen

hebben.


Pas dan zal je merken dat het niet zo

lastig is als dat je dacht.


Weglopen van die emoties geeft geen

oplossing, het vergroot je onrust.

Onrust gaat hand in hand met angstige

gevoelens.


Ga naar je rust.

Ga naar je stilte.

Verbind je met je hart en zo met het universum.

Vraag je begeleiders er voor je te zijn.

Zij zijn er altijd.

Maar door het te vragen,

zet JIJ je deuren en je hart naar hen open.


Vraag of je inzichten mag krijgen.

Dit kan door beelden, maar ook door

het voelen van emoties.

Precies waar jij op ingesteld bent.

Die liefdevolle verbinding is er.

Zij kennen jou door en door.

Zij weten wie je was.

ZIJ weten wie je gaat worden en op

welk punt je nu bent aangekomen.


Dus loop niet voor je gevoelens weg.

Maak verbindingen.

Je hebt heel veel middelen tot je

beschikking.


Alle processen zijn op elkaar afgestemd.

Dus heb je alle middelen die je nu nodig

hebt.

Twijfel niet aan jezelf.

Dat doet je denken.


Je hart is nu je leidraad.

Je hart is je veiligheid.

Je bent in licht en liefde verbonden.

Jij bent licht en liefde.

Alleen je denken zit je dwars.

Die is nog op het “oude” gericht.

Juist die veroorzaakt nog meer verwarring.


Stilte

Licht

Liefde

Hart

Verbinding

Veiligheid

Inzicht


Dit zijn je sleutels.

Je weet het.

Pak het met beide handen aan.

Jij bent veilig en geborgen.

Jij bent een wonder en voel dat maar eens

heel sterk in.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul