Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

dinsdag 20 december 2022

In je kracht staan

Het universum kijkt naar ons.

Kijkt vol liefde naar ons.

Het universum waakt over ons.

En wij….?

Zelf doen.


Ik wil het zus.

Ik wil het zo.


Het universum zwijgt.

Het universum weet dat de mens

gekozen heeft om dit leven op de

planeet van “vrije wil” te leven.


Het universum doet onmiddellijk een

stap achteruit, wanneer jij zegt,

ik kan het zelf wel.

Ik zal laten zien wie ik ben.

Hoe sterk ik ben in het volhouden.


Hoe sterk ben ik in het loslaten?

Hoeveel overgave en vertrouwen

is daar voor nodig?


Het universum houdt on-voorwaardelijk

van ons.

Je kan niets verkeerd doen in de

ogen van het universum.


Je wordt geliefd, je blijft geliefd.

Je mag naar het universum rennen

als een klein kind dat blij in de open

armen van de ouder wordt opgevangen.


Dan snel je erheen.

Je voelt dat je wordt ontvangen.


Dat je in liefdevolle armen terecht zal

komen.

Het universum is degene die je altijd

vraagt om je op te laten vangen.


Hoe sterk ben jij?

Hoeveel vertrouwen heb je opgebouwd

door middel van al je werken op aarde?


Wanneer het zwaar wordt, wil je kracht.

Die kracht is altijd in je aanwezig.

Dan ga je twijfelen aan jezelf.

Het universum roept constant,

twijfel niet aan jezelf.

Je bent het grootste wonder dat er is.


En wij?

Wij blijven zoeken naar die hulp.

Die hulp die er altijd is.


Ga in je kracht staan.

Laat al je angsten los.

Voel dat je bent die je bent.

Voel de liefde die stroomt tussen jou

en het universum.


In het universum leven alle zielen die

met ons verbonden zijn.

Ieder met zijn eigen taken en opdrachten.

Ieder met zijn/ haar eigen verbinding

met ons.


Daar is een paradijs.

Dat willen ze ons laten weten.

Door los te laten en werkelijk in je

kracht te gaan staan komt juist dat

deel tot leven.


Je zoekt er naar.

Je hebt het in je.

Het contact is er altijd.


Sta in je kracht, dan kan alles stromen.

Dan voel je zuiver.

Dan weet je hoe het is.

Dan weet je hoe het zit.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul