Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

zaterdag 17 december 2022

Vele levens komen tot leven

Wij voelen dat wij in een volgende

fase aangekomen zijn.

Na lange tijd naar binnen in onszelf

te hebben gezocht en gewerkt,

breekt er nu een fase aan waarin de

buitenwereld aandacht krijgt.


Waarom?

Omdat wij ons zover ontwikkeld hebben,

dat ons zelfvertrouwen is vergroot.

Daardoor komen die krachten in ons tot

leven.


Alle vormen van krachten zitten in ons.

Bij de indianen zijn het de totemdieren

die duidelijk die verbanden tonen.

Ieder dier heeft zijn eigen voor de hand

liggende eigenschappen.

Wij hebben al die krachten in ons.


Nu wij ons geroepen voelen om in

onze kracht te gaan staan, voelen wij

die krachten naar voren komen.


Wij weten wat wij waard zijn.

Wij weten wat wij kunnen.

Wij weten wat wij aankunnen.


Het universum stuwt ons verder naar

voren.

Nu is het tijd en wij zien dat terug

in alle processen.

Alles is verbonden.


Je hebt lang genoeg naar binnen

gekeken.

Je hebt gezien wat er in de buitenwereld

gebeurt.

Je hebt daar inmiddels je eigen beelden

over gevormd.

Je zag je eigen ideeën wat jij er aan zou

willen doen.


Die tijd breekt nu aan.

Dat wil niet zeggen dat alles meteen

helder en duidelijk is.


Doordat het universum ook in die verbinding

meewerkt, zal het je aangegeven worden.

Geduld en vertrouwen.

Niet meer ik wil, ik zal, ik ga….

Het universum geeft je de inzichten

die weer verbonden zijn met die eindeloze

stilte in jezelf.


Je wil vooruit, maar die stilte heb je goed

leren kennen.

Die stilte in jezelf zal je niet meer loslaten.

Die stilte geeft je antwoord op je vragen.

Die stilte is verbonden met je veiligheid.


Daarom zal je iedere keer wanneer zich

een vraag voordoet, terug gaan naar je

stilte om daar je antwoorden te vinden.


Je vormt je eigen lemniscaat.

Naar buiten, naar binnen.

Alles is verbonden.

Het is eb en vloed.

Het water in ons verbindt ons met

het magnetisme.

Zon en Maan.

Universum.

Terug naar het leven met Moeder Aarde.

Ook daar zie je verbindingen.

Vele, vele levens vormen de basis

voor wat nu aan het gebeuren is.


Je voelt het.

Dit is jouw tijd.

Dit is het ontwaken van de mensheid.

Nu wil je in je kracht staan en dat kan.

NU.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul