Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

zondag 22 mei 2022

Verwarring schept helderheid

Hoe sterk ben ik?

Hoe goed kan ik bij mijn eigen keuze

blijven?

Hoe sterk bepaal ik mijn eigen leven?


Het aardse proces brengt je in verwarring.

Jij bent de schepper van je eigen proces.

Je wordt vanuit het universum verder gestuwd.


Vorige levens komen aan het licht.

De sluier wordt steeds dunner.

Oude kennis komt naar boven.



Je bent al eerder in andere levens op dit punt

geweest.

Tijdens je stiltes zal je het herkennen.

Je zal voelen dat je toen ook in zwaar weer

terecht bent gekomen.


Toen ging het niet goed.

Onderliggende angsten zijn daarmee verbonden.

Nu wordt alles op alles gezet.

Dat gaat niet nog een keur gebeuren.


De ondergang van Atlantis is daar een deel van.

Nu gaan wij verder.

Daar lukte het niet.

Nu lukt het wel.


Het is je verteld.

Jij kan al heel lang goed zwemmen.

Toch blijf je zitten met watervrees.

Daarom wordt je nu in het diepe gegooid.

Niet om te plagen, maar om je te laten zien

wat jij kan.

Om je te laten zien hoe krachtig jij bent.


Dit deel van het aardse proces gaat jou

heel veel over jezelf laten zien.


Jij bent niet zwak.

Je loopt niet mee.

Je denkt zelf.

Jij weet zelf.

Je volgt je eigen pad, etc


Op dat punt ben je gekomen door alle

lessen die je hebt doorgewerkt.


Alles volgt op elkaar.

Niets loopt door elkaar.

Het gaat volgens het draaiboek van het

universum.


Jij bent overtuigd van jezelf.

Nu mag je jezelf laten zien HOE overtuigd

jij bent.


Ga je twijfelen?

Ga je toch?

Of begrijp je hoe het in elkaar zit en

voel je juist dat jij veel sterker bent dan je

altijd hebt gedacht.


Kies je eigen proces.

Kies je eigen tijdlijn.

Kies je eigen leefwereld.

Jij hebt de keuze……


Jij leidt jezelf door dit proces.

Jij wordt begeleid.

Het is jouw keuze.


Jij voelt en weet als geen ander.

Jij bent sterker dan ooit te voren.

Dat geeft je de kracht.

Daardoor maak je de juiste keuze.


Voelt het goed, dan is het goed.

Niet die ander zal je dat zeggen.

Dat zegt je eigen innerlijke stem.

De verwarring brengt jou naar helderheid.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul