Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

zondag 29 mei 2022

Loslaten wat is dat nu precies

De tijd gaat snel.

Onze leven verandert in hoog tempo.

Wij zijn niet meer die wij waren.

Onze transformatie gaat nog verder.

Morgen zijn wij niet meer de mens

die wij vandaag zijn.


Loslaten is daarom echt een essentieel

onderdeel van dit verschuivende proces.

Wanneer ik vasthoud aan oude ideeën

en principes, kan ik moeilijk mee

in de veranderingen van vandaag.

Vasthouden en stromen gaat niet samen.


Loslaten, zo gemakkelijk gezegd.

Maar hoe kan ik loslaten?


Loslaten is niet net doen of het er

nooit was.

Het was er en het is er.


Loslaten heeft te maken met je eigen

invulling geven aan het gebeurde.

Je openstellen naar je innerlijke stem.

Je eigen controle erover opgeven.

Je openen om er op een andere manier

naar te kijken.


Door met dit oude probleem naar je

eigen stilte te gaan,

kan het zo maar in een geheel ander

licht komen te staan.


Het universum heeft de leiding over

al onze processen.

Het universum kent je antwoorden.

In de stilte kom je in verbinding met

die antwoorden.


Je oude probleem, kan dan zo maar

in een ander licht getoond worden.

Wanneer het op een andere manier

belicht wordt, toont het ook andere

mogelijkheden.


De antwoorden liggen in het universum.

Wijzelf zijn kleiner en beperkter dan

het universum.

Ons zicht op oude problemen dus ook.


Door het probleem nu op een nieuwe

manier aan te pakken, ben je aan het

loslaten.


Je roept dat niet meer, ik wil, ik zal, ik moet,

maar zegt tegen het universum “Hier is mijn

probleem, wil je mij het op de nieuwe manier

tonen?”


Dan zal je merken dat het oude probleem,

verbonden is met de “oude jij”.

Dat jij inmiddels heel erg bent veranderd

en daarmee ook je kijk op het oude probleem.


Geef jezelf de ruimte om er samen met

het universum naar te kijken.

Door je eigen invloeden even ter zijde te

schuiven, krijgt het universum de mogelijkheid

je nieuwe inzichten te tonen.


Dan komt het in een ander daglicht.

Zie je het in een ander perspectief.

Dan ben je aan het loslaten.

Dan geef je jezelf je eigen vrijheid terug.


Dan kan je gaan stromen in deze vloeiende tijd.

Dan kan je ontvangen, je hebt jezelf van

je eigen instelling bevrijd.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul