Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

zondag 8 mei 2022

Maria Magdalena

Het is voor mij een voorrecht te mogen

spreken.

Het is iedere keer bijzonder dat ik mij

mag richten op de mensheid op aarde.

Mijn hart is gevuld van smart wanneer

ik zie waar die mens doorheen gaat.


Uw pijnen, zijn mijn pijnen.

Wij proberen uw pijnen te verlichten

door ons met zekere regelmaat tot

u te mogen richten via channels.

Dankbaar, ootmoed.



Wij voelen de pijn van de moeders,

die denken dat zij niet voldoende liefde

kunnen schenken aan hun lijdende dierbaren.


Wij voelen de pijn van de vaders,

die denken dat zij niet voldoende zorg

kunnen bieden aan hun lijdende medemens.


Niets is minder waar.

U bent verbonden in licht en liefde.

Al voelt u het niet altijd,

het is er.


Niemand kan zonder die liefde leven.

Niemand kan zijn lijden verlichten

als er niet van hem gehouden wordt.


Liefde is niet altijd zichtbaar.

Toch is het altijd aanwezig.


Met het versterken van het licht op aarde,

zal dat meer naar de voorgrond komen.


De vrouwen zullen meer de ruimte en

mogelijkheid krijgen om hun liefde en zorg

te tonen.

De mannen krijgen meer openheid om hun

liefde in hun zorg en ondersteuning te laten zien.


De mens is meer verbonden met het hart.

Daar worden wij zo blij van.

Wij kunnen u niet vertellen hoezeer uw

pijnen onze pijnen zijn.


Wij zien het licht op aarde veranderen.

Wij voelen het en weten dat het op

aarde ook gevoeld wordt.

Omring u met de liefde van de Moeder.

Omring u met de zorg van de Vader.

Omring u.


Wij zijn altijd te midden van u.

Wij zien de bijzondere verandering die

in de mens aan het gebeuren zijn.


Weet dat wij u liefhebben met geheel ons hart.

Weet u gedragen door onze liefde.

Dat is wat wij voor u kunnen doen.


Wij groeten u,

maar laten u nooit alleen.

Wij zijn AL-een.


Een liefdevolle groet aan allen.

In liefde en licht met u verbonden.


Maria Magdalena