Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

vrijdag 22 april 2022

Wij zitten in een voortdurende transformatie.

Wat inhoudt dat alles in en om ons heen

verandert.

Het gaat snelheid, maar voelt als

een stromend geheel.

Daar zijn wij inmiddels aan

gewend geraakt.


Wij hebben uitgekeken naar de wending

van de wereld.

Die lijkt er nu aan te komen.



Hoe flexibel zijn wij dan?

Je loopt al tijden op je doel af,

tenminste zo voelde dat.

Je zag dat die deur al aardig in zicht kwam.


En … opeens klapt die deur dicht.

Hij is met geen mogelijkheid meer open

te krijgen.


Daar zit je dan.

Alles waar je je op ingesteld had,

verdwijnt als sneeuw voor de zon.


Hoe nu verder?

De wending komt er aan.


Visualiseer jezelf maar eens in

dit beeld.

Zie jezelf gaan.

Zoveel tijd heb je daarin geïnvesteerd

en nu….?


Wij zijn gekomen om ons in te zetten

voor een nieuwe wereld.

Hoe die eruit zou zien,

daar konden wij ons geen voorstelling

van maken.


Onze voorstelling zou veel te beperkt zijn.

De nieuwe wereld is veel overweldigender

dan wij ons kunnen voorstellen.


Nu zijn wij heel dicht bij die wending.

Ben je bereid om alles uit je handen

te laten vallen?


Is je vertrouwen zo sterk, dat je roept

ik ben er helemaal klaar voor!

Pak mijn handen en neem mij

mee naar mijn nieuwe opdracht.

Ik ben hiervoor gekomen.

Die wereld daar wil ik zijn.


Voel je wat dat met je energie doet?


Die gaat onmiddellijk naar een geheel

andere trilling.

Je bent er klaar voor?

Voel je er klaar voor?


Laat het maar vallen en stel je open.

Alles is goed wat op je af komt.

Het universum heeft je niet voor niets

naar die plek laten gaan.

Je bent op de juiste plek voor de

volgende opdracht.


Begrijp je het nog niet?

Geen probleem, het universum snapt

dat heel goed.

Je krijgt heel snel je tekens te zien,

te horen of te voelen.


Volg die tekens en je zal het gaan

zien.

Begrijp je die tekens nog niet?

Vraag het universum om verdere uitleg.

Blijf in contact met het universum.


Je hebt het al ondervonden.

Het universum luistert altijd naar je,

dag en nacht.


Laat los en pak vast.

Het is tijd, wij gaan wenden.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul