Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

dinsdag 12 april 2022

Versperringen

Je kent vast wel dat gevoel van ..

ik wil, ik wil, ik wil….

En dan?

Val je plat op je neus.

Je kan even niets meer.


Je had je er zo verheugd en ineens is

je pad afgesloten.

Het gaat niet zoals jij je had voorgesteld.

Het gaat niet zoals je had verwacht.


Dat lijkt in grote lijnen op het proces

waar wij op aarde in zitten.

Je verwacht het een en je krijgt het ander.

Wat kan daar nu de bedoeling van zijn?



Het woord vertrouwen komt dan direct

om de hoek.

Je had je er helemaal op ingesteld

en dan gaat het zo anders dan je had gedacht.


Het universum kent jouw pad.

Het universum weet wat het beste voor je is.

Het universum overziet jouw pad en weet

welke kennis jij straks nodig hebt.


WIJ kijken in horizontale richting over onze

weg.

Wij zien lang niet alles wat er zich zal

ontvouwen.

Daar kunnen wij denkbeelden over vormen,

maar concreet, zien wij daar niet zo veel.


Het universum kijkt vanuit grote hoogte

en overziet je totale pad.

Dat is het grote verschil.

Het universum kan niet tegen je zeggen,

ga eens even zitten, want wij hebben je

heel veel te vertellen.


Het universum geeft je constant tekens.

Die tekens daar worden wij al veel gevoeliger

voor.

Die tekens zijn je aanwijzingsborden.

Door die op te volgen gaat je leven

veel vloeiender verlopen.


Vraag je niet af waarom je een bepaald

teken krijgt.

Je krijgt het niet voor niets.

Er zit altijd een liefdevolle aanwijzing achter.

Kijk naar de aanwijzing.

Verbind je met je hart.

Voel wat die aanwijzing je wil zeggen.

Dan stel je jezelf daarop in.

Vervolgens gaat het universum verder met

je en geeft je een volgende aanwijzing.


Zo zal je merken dat je leven echt in een

ander vaarwater komt.

Het is een leuke manier van leven.

Je innerlijke kind snapt dit spelletje al

heel snel.

Weer een verbinding waar jij blij van wordt.


Doordat je blij wordt, gaat je energie trilling

omhoog en zo gaat die spiraal naar boven.


Dan krijgt je leven een heel andere invalshoek.


Het is een heerlijke manier van leven.

Vandaar dat je even gestopt werd.

Er was een veel betere route dan JIJ dacht.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul