Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

maandag 18 april 2022

Een goed begin is het halve werk

Dit is al een heel oud gezegde.

Wanneer ik dit naar de energie vertaal,

dan wordt mij veel duidelijk.


Wanneer wij voor een zware opdracht

staan, is het van belang hoe wij ons

daarop instellen.


Zie je tegen de klus op en heb je een

gevoel dat je het niet gaat lukken,

dan ben je al half verloren.



Heb je het gevoel dat het een klus is

waar je goed op voorbereid bent,

dan zal je daar heel anders in staan.


Wanneer je het gevoel hebt dat je die

klus zeker zal klaren, dan is het resultaat

al gezet.


Jij gaat in je eigen positieve energie zitten,

niets kan je weerhouden van wat je gaat doen.


Jij luistert naar je eigen hart en dat vertelt

je dat je heel goed bezig bent.

Dat geeft je vleugels.

Dat zal je voelen tijdens je opdracht.


Wanneer je je positief instelt,

zal je de verbinding voelen met het universum.

Je zal voelen dat je gedragen wordt,

zeker wanneer het even toch heftig wordt.


Door dan niet naar paniek te raken,

maar naar binnen, naar je stilte te gaan,

voel je de verbinding nog sterker.


…. Toen het zo zwaar was heb ik je

gedragen…

Wij kennen die zinnen uit het gedicht

voeten in het zand.


Wij worden altijd gedragen.

Het is aan ons, om ons daarvoor

open te stellen, zodat wij het ook ervaren.


Jij bent een uitzonderlijke lichtwerker,

het universum wist dat.

Praat jezelf niet naar beneden.

Door dat te doen, maak je het jezelf

zoveel moeilijker dan nodig.


Jij bent dezelfde mens.

Je kan je instelling veranderen.

Door positief in te stellen,

maak je de klus niet lichter,

maar de uitwerking maakt een groot

verschil.


Wij kunnen spelen met de energie.

Spelen met onze eigen instelling.

Door positief in het leven te staan,

verandert het leven niet,

maar de beleving wel.


Verbind je met het licht en je

zal verlicht worden.

Niet alleen jij, maar ook je pad.

Dat maakt het allemaal een heel

stuk eenvoudiger.


En dat alleen door je eigen

instelling.

Het kan zo leuk zijn.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul