Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

maandag 4 april 2022

Ik ben gelukkig

Wij komen uit een heel andere 

belevingswereld.

Die van de 3D.

Nu zijn wij verhoogd in trilling.

Onze transformatie heeft ons veranderd.

Onze belevingswereld is veranderd.


Wij komen nog steeds in aanraking met

de processen vanuit de lagere dimensies.

Dat voelen wij iedere dag en toch…..?


Toch ben ik gelukkig.



Wij zijn de spil van onze eigen belevingswereld.

Het gaat niet om de ander.

Het geluk zit in mijzelf.


Wanneer ik gelukkig kan zijn,

kan ik die ander ondersteunen en begrijpen.


Wanneer ik on-gelukkig zou zijn,

heb ik alle tijd en energie voor mijzelf nodig.


Doordat ik mij zo gelukkig voel,

blijft mij trilling hoog.

Door die hoge trilling kom ik dieper in

dat geluksgevoel terecht.


Mijn gelukkig zijn heeft niet met de buitenwereld

te maken.


Het geluk zit IN mij.

Het is mijn verbinding met de BRON.

Alles is geopend.

Ik ben in een open verbinding met alles

wat mijn geluk bevordert.


Dat heeft niets met mijn buitenwereld te

maken.

Ook dat zijn geheel verschillende belevingen

geworden.


Mijn eigen geluk spoort mij aan in mijn

handelen.

Het handelen vanuit mijzelf naar de ander.

Doordat ik zelf aan mijn geluksgevoel

gekoppeld blijf, kan ik de ander met

die gelukkige energie helpen.


De ander zal zich fijn voelen bij mij.

Dat kan gewoon in stilte zijn.

Daardoor kan ik de ander helpen naar

zijn eigen stilte te komen en daar het

eigen geluk te vinden.


Het is niet altijd handelen.

Het is niet altijd praten.

Het kan gewoon een prachtig moment van

ZIJN, zijn.


De verbindingen zijn voelbaar.

Alles is verbonden en dat is goed te ervaren.

Niets kan ons uit elkaar halen.

Niets kan ons delen.

Energie gaat nooit los.

Energie gaat nooit verloren.

Energie kan alleen veranderen van trilling

en daarmee van vorm.


Het is een prachtige wereld waarin wij

met onze beleving terecht zijn gekomen.

Door mijn eigen geluk, kan ik de ander

erover vertellen.

Dat opent nieuwe poorten naar geluk.

Zo zal het licht en het geluk zich verspreiden.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul