Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

zaterdag 23 april 2022

Vertrouw en wees lief voor jezelf

Durf ik echt op mijzelf te vertrouwen?


Geloof ik wat ik voel?

Herken ik de tekens die ik zie?

Geloof ik wat ik denk?


Je leeft je hele leven met en in jezelf

en toch???

Je kan jezelf van alles wijsmaken.

Je kan jezelf van alles vertellen.

Vertel jij jezelf ook de waarheid?



Wij vinden het soms lastig om

met anderen om te gaan.

Dan hebben wij een keuze.

Je kan jezelf van die ander verwijderen.


Maar wanneer je in strijd gaat met jezelf.

Hoe ligt dat dan?

Je kan moeilijk afscheid van jezelf nemen.

Jezelf vertellen dat je hem/ haar niet

meer wil ontmoeten.


Dan zit er niets anders op om vrede met

jezelf te sluiten.

Om met jezelf in gesprek te gaan.

Om jezelf te ontmoeten en te omarmen.


Jij bent als wonder geschapen,

maar herken je dat wonder ook in jezelf?


Anderen kunnen het ons soms bijzonder

lastig maken.

Maar wij kunnen er zelf ook iets van……


Kijk eens liefdevol naar jezelf.

Ben jij al die kritiek en twijfel wel waard?

Is dat wel de waarheid die jij tegen jezelf

vertelt?

Of is dat iets dat langzaam in je systeem

is geslopen?


Neem de tijd en de rust om met jezelf

een eerlijk gesprek aan te gaan.

Wanneer je went aan open en eerlijk met

jezelf te praten, zal je leven veranderen.


Waarom strijden tegen de persoon die

altijd bij je is?


Laat los en stap naar voren.

Maak een flinke stap in het licht.

Zie je eigen onwaarheden en ga over

naar een liefdevolle conversatie.


Niemand vraagt aan je moeilijk tegen

jezelf te doen?

Jij bent de schepper van je eigen leven

en dus heb je de leiding over hoe met

jezelf om te gaan.


Vertrouw jezelf en de deuren zullen geopend

worden.

Je zal voelen dat er meer stroming in jezelf komt.

Jij hebt die beslissingsbevoegdheid over jezelf.

Niemand anders kan dat voor je doen.


Sta meer stil bij de invloeden van je eigen IK.

Je zal het een stuk gemakkelijker krijgen,

wanneer jij gemakkelijker voor jezelf wordt.


Het universum vraagt je dat voortdurend.

Het universum is er voor je.

Je kan op jezelf vertrouwen.

Je kan op jezelf bouwen.


Alle gronden zijn aanwezig.

Het universum vertrouwt jou,

daarom mag je in dit proces op aarde zijn.


Het is geen gemakkelijke periode,

maak het jezelf niet lastiger dan het al is.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul