Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

zaterdag 2 april 2022

Ik geloof in mij

De verschillende werelden lopen door elkaar.

De werelden van de 3D en de 5D.

In die twee werelden wordt verschillend

geleefd.

In die werelden wordt het leven verschillend

beleefd.


Wij leven voornamelijk in onze eigen wereld.

Dat is vertrouwd.

Daar voelen wij ons thuis.


Toch komen wij regelmatig in contact

met mensen uit die andere belevingswereld.

Zij beleven hun wereld als de ware wereld.

Net zoals als wij onze eigen wereld als de

ware wereld beleven.



Dit kan voor verwarring zorgen.

Maak de verwarring niet groter dan hij als is.


Blijf verbonden met je eigen wereld.

In je eigen wereld stroomt licht en liefde.

Jij bent deel van dat licht.


Nu wij in deze hogere dimensies verblijven,

voelen wij de constante verbinding met de BRON.

Onze lijnen staan open.

Wanneer je in je eigen rust blijft,

voel je die verbinding constant.


Door in jezelf te geloven,

voel je die rust.

Voel je dat je gedragen wordt.


Laat jij je eigen rust en verbinding los,

dan zal je naar onrust komen en verandert

ook jouw eigen belevingswereld.


Geloof in jezelf.

Blijf verbonden met jezelf.

Blijf goed geaard.

Je zal dan je kracht voelen stromen.


Door naar je onrust te gaan,

laat je niet alleen jezelf los,

maar je vermindert je aarding.


Je komt als het ware boven de grond te zweven.

Dan heb je minder vat op jezelf.

Dan kan je je eigen handvatten niet goed

vastpakken.


Je komt zelf in verwarring.

Dat maakt het er voor jou niet gemakkelijker op.


Voel dat je verbonden bent met jezelf.

Voel dat je de rust door je heen voelt stromen.

Dan is er ook de bewuste verbinding met het

universum.


Laat jij los, dan zal je dat voelen.

Ga terug naar het geloof in jezelf.

Jij bent hier niet voor niets.

Jij bent hier om je taken te vervullen.


Door in jezelf te geloven.

Gaat alles als vanzelf.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul