Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

woensdag 27 april 2022

Voeten in het zand

Wie krijgt niet meteen de associatie met

het aloude gedichtje over de voeten in

het zand?


Toen het heftig werd, was er maar

één paar voetstappen te zien…..


Veel is er veranderd.

Sommige essentiële dingen niet.

Daar is dit er één van.



Wanneer het heftig wordt,

zal je worden gedragen.

Door onze liefdevolle verbinding met

het universum, zal het universum nooit

aarzelen om je te ondersteunen.


Wij zitten op de planeet van de vrije wil.

Toch kan je iemand ongevraagd ondersteunen.

Door tekens te sturen.


Je zal op het moment dat het zwaarder voor

je wordt, je omringd voelen door tekens.

Niet voor niets.

Het universum trekt je aandacht.

Het universum wil in gesprek met je.


Je telefoon vanuit het universum roept je.

Het is aan jou om dat te beantwoorden.

Daar komt je eigen vrije wil in beeld.


Door terug te gaan naar je stilte,

hoor je je hart spreken.

Je hart vertelt je waar je de deuren kan

vinden.

Deuren die weer in verbinding staan met

je volgende tekens.


Je loopt een speurtocht.

Je tekens hangen overal.


Het aardse proces gaat door in een hoog tempo.

Je ziet niet alles.


Je voelt wel veel.


Blijf met je eigen lijnen verbonden.

Die lijnen staan open met het universum.

Je hebt heel veel begeleiders.

Die houden zo intens van je en willen

je alle bescherming geven die ze maar kunnen

geven.


Het is aan jou om je daarvoor te openen,

zodat je je bewust wordt van die aanwezigheid.


Luister goed naar je denken.

Je denken maakt het je moeilijk.

Je denken haalt je gemakkelijk van dat pad af.


Dan zal je niet één maar twee paar voetstappen

in het zand zien.

Je bent je eigen schepper.

Jij bepaalt hoe jij door deze periode heen komt.


Voel wat je voelt.

Hou je denken in de gaten.

Blijf dicht bij jezelf.

Voel of het je eigen emoties zijn of die

van het grote collectief.

Je bent zo getraind, je kan het.


Niets kan jou van je pad afhouden.

Het universum heeft je gekozen.

Dat is niet voor niets.


Ik ben licht

Ik ben liefde

Ik ben


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul