Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

maandag 25 april 2022

Door los te laten ga je sneller

Wij merken dat de energie van dag

tot dag sneller gaat.

Het is af en toe nauwelijks bij te

houden.

Hoe krijg je daar ruimte in?


Door zoveel mogelijk je oude manier

van leven los te laten.

Je niet druk maken om wat je niet

meer doet op de manier, zoals je het

altijd gedaan hebt.



Door even te gaan zitten op dit kruispunt.

Je te realiseren waar je vandaan gekomen

bent en waar je naar op weg bent.


Door de oude manier van leven te bedanken

voor wat het je gebracht heeft,

kan je waardig afscheid nemen.


Dan haal je diep adem.

Je komt dicht bij jezelf.

Je staat op en zegt, oké hier ben ik dan.

Ik ga mij openstellen voor de nieuwe

manier van leven.


Het kind in jezelf zal enthousiast worden.

Wij gaan spelen….

Want dat is het.


Onze nieuwe manier van leven is een

aaneen schakeling van sprankelingen.

Alles is gebaseerd op hoge energie.


Wanneer je je zorgen maakt,

ben je te laag in je energie.

Door je zorgen te maken,

zak je meteen naar beneden.


Deze energie is zo transparant dat je

er wel plezier aan moet gaan beleven.

Door het als uitdagingen te zien,

zal je begrijpen dat het in niets lijkt

op het leven dat achter je ligt.


Het is een spel tussen jou en het

universum.

Je begint op een lage drempel en wanneer

je het spel door krijgt, gaat het in een

versnelling.

Je zal voelen dat het je heel blij maakt.

Het is in niets te vergelijken met het verleden.


Elfjes en vlinders dartelen om je heen.

Ze hebben er net zo veel plezier in als jij.


Laat los en je succes ligt voor het grijpen.


Door los te laten, geef je je over aan die

nieuwe manier van leven.

Het is de ballon in de wind.

Hij danst en is blij wanneer hij gedragen

wordt door die wind.

De snelheid maakt hem blij.


Komt hij vast te zitten,

dan wordt het heel anders.

Dan is die blije stroming opeens voorbij.

Dan wordt het een strijd om te overleven.


Laat los.

Steek je handen uit naar het universum.


Vertrouw op het spel dat je aan het spelen bent.


Jij bent de schepper.

Jij bepaalt hoe jij dit spel wil spelen.


Jij bent de schepper.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul