Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

zondag 30 juli 2023

Een verschil van nacht en dag

Het lijkt alsof wij allemaal opstaan

met een ochtendhumeur.

Laat mij met rust.

Geef mij mijn ruimte.

Laat mij in mijn stilte.

Je wil koste wat het kost, je stilte

beschermen en je ermee blijven

verbinden.


Dat is niet voor niets.

Je komt uit de nacht.

Het deel waarin je naar diepe overgave

bent gegaan.

Alleen in die diepe overgave kan je

slapen.

Je bent dan met recht van de wereld.


Je reist naar andere werelden.

Werelden waar je in eerdere levens

bent geweest.

Oude tijden herleven in je onderbewustzijn.

Oude boeken worden opnieuw bekeken.

Je komt in de ochtend terug.


Onbewust is dat iets dat je helemaal

niet wilde.

Je wilde blijven waar je was.

Onbewust is je verlangen terug naar

die delen van jezelf.

Je wil niet in dit proces zijn.

Je voelt je uitgeknepen als een dweil.

Wat is er nu mooi aan dat proces?


Juist daar kan alleen je denken en je

ratio je helpen om op de been te

blijven.

Je vertelt jezelf over de positieve

kanten die aan die processen zitten.

Dat er keuzes te maken waren.

Dat je hier niet alleen voor jezelf

maar ook voor de reset van Moeder

Aarde bent gekomen.

Maar oh, oh, oh…….


Het verschil van nacht en dag hebben

wij nog nooit zo wezenlijk ondervonden.

In de ochtend voel je de onbalans in

jezelf.

Je voelt de onbalans tussen nacht en dag.

Je voelt dat jij in nacht niet dezelfde mens

bent, als die in de ochtend zijn ogen open doet.


Dat voel je aan alles.

Jij wil terug naar die levens van de nacht.

Je wil terug naar die oude her-inneringen.

Je wil rust en die had je in die vol-ledige

overgave.


Nu zijn wij op weg om die onbalans

uit te werken.

In de nacht is er vol-ledige overgave.

De dag “vraagt” van alles aan ons.

In de dag “moeten” wij ons met die

lagere energie verbinding.

Dan kunnen wij niet vol-ledig in de

energie zijn waar wij zouden willen zijn.


Hier gaat verandering in komen.

De stilte en die verbinding met vorige

levens, die gaat naar de voorgrond komen.

Hoe?


Je onderbewustzijn zal het naar je bewustzijn

gaat stuwen.

Je merkt al dat je oude herinneringen van dit

leven aan het vervagen zijn.

Er wordt plaats gemaakt voor die oude,

vertrouwde herinneringen vanuit vorige levens.


Denk niet meteen aan de pijnen die je ook in

vorige levens hebt moeten doorstaan.

Je bent verbonden met de Bron.

Je bent in de energie van LIEFDE.

Oude pijnen komen in dat verzachtende

licht naar voren.

Je zal de liefde voelen en de pijnen kunnen

laten gaan.


Alles is verbonden.

De nacht wil gelijk worden aan de dag.

Daar is nu nog een verschil.

Dat gaat veranderen.

Je wil niet voor niets overdag ook in je

stilte zijn.

Dat heeft er alles mee te maken.

Wij zijn op zoek naar onze nieuwe balans.


Wij doen het niet alleen.

Het universum is er voor ons.

Wij zijn er voor het universum.

De stilte doet ons versmelten.

De liefde verzacht.

Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul