Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

donderdag 6 juli 2023

Voelen wie ik NU ben

Ik was die ik was

Ik ben die ik ben.

Dat zijn werelden van verschil.

Ik dacht te weten wie ik was.

Ik voel en begin te weten wie ik ben.


Mijn voelen brengt mij naar wijsheid.

Mijn denken haalt mij bij mij zelf

vandaan.

Ik voel wie ik ben.

Ik voel waar mijn pad is.

Dat pad is verlicht.

Ik voel mij dan licht.


Ik voel liefde.

Ik voel vrede.

Ik voel de verbinding met het universum.

Ik voel en weet dat ik gedragen wordt.


Wanneer ik begin te denken verandert,

dat gevoel.

Dan gaan er deuren dicht,

die prachtig licht doorlatend,

open stonden.


Het zijn werelden van verschil.

Mijn belevingswerelden zijn

veranderd.

Zij lijken in niets meer op elkaar.

Dat kan verwarring scheppen.

Dat kan intens geluk laten voelen.

Soms buitel ik van het ene naar

het andere gevoel.


Door stilte en vertrouwen komt

er dan weer stilte en helderheid in

mijzelf.


Ik ga merken dat ik steeds sneller

op emoties en situaties reageer.

Ik kan steeds sneller daarop inspelen.

Het is als het spelen van een kind.

Een kind dat zijn/ haar eigen werelden

aan het onderzoeken is.


Alles manifesteert zich zoals ik voel

dat het er mag zijn.

Door mijn denken niet de overhand

te laten krijgen,

voel ik dat ik zekerder wordt van mijzelf.


Ik voel sterk dat ik geleid wordt.

Ik zie mijn tekens overal.

Wanneer ik daar voor open sta,

worden mij op de vreemdste plekken,

tekens gegeven.

Het is het universum dat mij laat

weten dat wij verbonden zijn.


Dat ik mij alleen kan voelen,

maar dat ik niet alleen ben.

Het is een emotie die in mijzelf zit.

Het is aan mij hoe ik met mijn

emoties wil omgaan.

Ook dat zijn werelden van verschil.


Het is alsof ik boeken tegelijk lees.

Ik tuimel door werelden die door

elkaar heen lopen.

Ik stap van de ene wereld in de andere.

Ik zoek, op gevoel, de wereld waar ik

mij gelukkig voel.

Daar wil ik leven.

Daar wil ik zijn.


Het is bijzonder om te voelen hoe

dat allemaal in zijn werk gaat.

Ik wist dat het mooi zou worden.

Ik weet dat het mooi is.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul