Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

zondag 23 juli 2023

Het verhaal tussen moeder en kind

Het aquarium is in alles te vergelijken

met de periode waarin wij leven.


Moeder vis praat tegen haar jong.

Wij zitten in een onrustige periode.

Alles is aan het veranderen.

De Schepper heeft ons van die prachtige

kleuren gegeven.

Het was de bedoeling van de Schepper

dat wij ons daardoor heel bijzonder

en gelukkig zouden voelen.


Toen kwamen de aquariums in handen

van mensen die dat niet hebben begrepen.

Die plaatsten lampen en pompen in

onze mooie aquariums.

Daardoor ging het niet goed met ons.

Maar die mensen, die dachten dat zij

het WEL wisten.

Schimmels en algen ontstonden.

Wij werden ziek en konden niet stralen,

zoals de Schepper had bedoeld.


Wij werden verdrietig.

Wij voelden ons los van onszelf.

Wij wisten niet meer waar wij het

moesten zoeken.


En nu mijn kind is er een prachtige

tijd aangebroken.

De Schepper brengt ons terug naar het

licht, zodat wij weer mogen stralen.

Hij brengt ons terug naar de zuivere

staat van onze oorsprong,

zodat wij onszelf weer gaan zien zoals

wij ooit in zuiverheid geschapen zijn.


Die stralende kleuren gaan zich weer

laten zien.

Wij zijn zo lang uit dat licht vandaan

gehouden, dat wij dat licht niet meer

kunnen verdragen.

Het is te hoog van trilling.

Het is te mooi en daarom zouden wij

onze ogen niet geloven.

Vandaar dat de grote stenen in ons

aquarium stukje bij beetje worden verlegd.

Dan kan het grote, goddelijke licht weer

op ons schijnen.


Daar worden wij nu geleidelijk aan bloot

gesteld.

Het is wennen.

Je zal zien dat je kleuren al behoorlijk

aan het veranderen zijn.


Weet je nog hoe je er een paar jaar

geleden uit zag?

Je voelde je niet fijn.

Je wist niet waar het van kwam.

Je voelde dat je uit de zuiverheid van je

oorsprong vandaan was gehaald.

Je wist in je hartje nog dat het gevoel,

van die zuivere oorsprong, zo bijzonder was.


Ja, mijn kind wij zijn weer op weg naar

die zuiverheid.

Wij mogen heel langzaam weer onszelf

worden.

Wij mogen eindelijk weer zijn die wij

waren.

Je begint je soms al als een vis in

het water te voelen.


Ook zijn er dagen dat je het nog zo

onwennig vindt en dan mag je schuilen.

Schuilen onder die grote steen.

Die steen hield je niet alleen bij het

licht vandaan, maar door je andere

inzichten zie je dat je er mag schuilen.


Het komt goed mijn kind.

Je gaat een stralende toekomst te gemoed.

Wij gaan worden die wij waren.

Wij zijn op weg naar de zuiverheid

van onze oorsprong.

Het wordt nooit meer hoe het was.

Het wordt veel mooier.


Ja, mijn kind, het is zo bijzonder dat wij

dit samen mogen beleven.

Het maakt mij intens gelukkig.

En nu snap jij het waarschijnlijk ook,

zodat jij je ook gelukkig kan voelen.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul