Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

dinsdag 1 augustus 2023

Strijd, strijd en nog eens strijd

Het proces waarin wij nu bezig

zijn gaat over het on-voorwaardelijk

liefhebben van jezelf.

Geen opmerkingen meer.

Geen afkeuringen meer.

Geen als dan, meer…

Maar ik ben die ik ben en dat is helemaal

goed.


Ik hou van mijzelf.

Ik hou van de mens die ik ben.

Dan….


Dan gaan de lijnen van licht en liefde

waarmee je verbonden bent aan die

grote, zuivere Bron voor je open.

Dan gaat alles stromen.

In je en om je.


Dan is er geen ja maar…..

Dan is het dat zachte bed van de liefde.

Dan zal je jezelf omarmen,

zoals je jezelf nog nooit hebt geknuffeld.


Dan valt alles op zijn plek.

Dan ga je door je bril van liefde

jezelf zien in alle zuiverheid die je bent.

Ben je daarmee al in je volledige zuiverheid

aangekomen?


Wanneer je die zuiverheid hebt gevoeld,

dan zal je de strijd tegen en met jezelf staken.

Je zal je overgeven aan de mens die je

bent en zo zal je in liefde doorstromen

naar je vol-ledige zuivering.

Dat kan dan in liefde gebeuren.


Alles strijd is gestreden.

Het is de strijd die jij in je denken

steeds weer opnieuw aanwakkert.


Het is niet zoals het is.

Het is mooier.

Het is beter.

Het is zuiver.


In het licht van de Bron ben je aangekomen,

in de schepping zoals de Schepper je ooit

heeft geschapen.

Niet in de mens die door de mensen is gevormd.

Die lagen ben je nu aan het afpellen.

Die mag je als een oude jas laten vallen.


Jij bent in je eigen kern, zo mooi en puur.

Dat zicht was je ontnomen.

Dat zicht heb je nu terug gekregen.

Het is je denken dat er nog anders over denkt.

Het is je hart dat je leidt.

Het is de zuivere weg die je gaat.

Onwennig.

In stilte zal je voelen en weten.


Je bent een heel belangrijk deel van jezelf

aan het loslaten.

Het is niet je oude ik die je aan het loslaten

bent.

Het is je aangeleerde ik en dat is iets

heel anders.

DAT heeft niets met zuiverheid te maken.

Het ontneemt je de kracht.

Het ontneemt je je grote licht.


Door je aangeleerde ik los te laten,

zal je schijnen, stralen en stromen

als nooit te voren.

Jij zal niet alleen jezelf ontmoeten,

maar ook aanstekelijk werken voor

je omgeving.


Geloof, hoop en LIEFDE.

De tijd van LIEFDE is er.

Zet je deuren wagenwijd open.

Ontvang en laat los.

Je bent een stralende diamant.

Die wil zijn zuiverheid in liefde

tonen.


Geen strijd, maar omarming.

Jij bent verbonden met je Schepper.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul