Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

vrijdag 22 februari 2019

Wij zingen ons lied voor de nieuwe lente op aarde

Wij zingen ons lied voor de nieuwe lente op aarde
“Het lied van je ziel mag gezongen worden.
Dit is het moment om je ziel te laten opstijgen en zweven.”

De verbinding tussen het universum en de aardebewoners is heel intensief.
Wij hebben gezien hoe sterk hun invloed is op ons.
Er werd niet voor niets dat plaatje getoond van onze verbinding met elkaar.
Hoe wij AL-een zijn.

Velen hebben dat gevoeld bij het bekijken van het plaatje.
Wat onze spirituele begeleiders wilden zeggen aan ons kwam over.

Wij voelen dan dat wij in een hele speciale tijd leven.
Dat was ook de intentie van het tonen van dat plaatje.

De verbinding tussen universum en de aardebewoners is nog nooit zo sterk, intens en open geweest.
Vandaar dat er vandaag wordt gezegd: “Je mag best meer zingen.”
Je maakt dan geluksstoffen vrij die je energie trilling goed kan gebruiken.

Je hoeft helemaal niet goed te kunnen zingen.
Je mag mee zingen met een lied van een CD.
Je kan zingen onder de douche.
Je kan chanten.

Kun je niet meer zingen, omdat je stem het niet meer doet.
Geeft niets.
Het is een prachtige oefening.
Je stem zal terugkomen.
Het is goed voor je ademhaling.

Het is zeker goed voor je gevoel.
Je zal je vrij en blij gaan voelen.
Je laat zien: “Hier ben IK”.
Hier sta ik.
Ik sta in het centrum van dit proces.

Dit is waarom ik naar de aarde kwam.
Dit is het proces dat ik voor geen “goud” had willen missen.

Net als de vogels, die nu het licht en de lente aankondigen met hun gezang.
Is het aan ons, hetzelfde te doen.

Ga zingen omdat het LICHT iedere dag weer in grote hoeveelheden binnenkomt.
Door je eigen blijheid uit te “zingen” komt er nog meer licht.

Laat horen dat je er bent.
Laat je blijheid als een groot licht om je heen zijn.
Je steekt niet alleen jezelf aan, maar ook de ander.
Het is een heerlijke periode.
Je mag het zien als de nieuw lente op aarde.

Dus zing mee met de vogels.
Wij maken er een groot concert van.
Hiermee eren wij Moeder Aarde en onszelf.

Wat een prachtig concert zal dat zijn.