Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

donderdag 14 februari 2019

Loslaten, heel bevrijdend

Loslaten, heel bevrijdend
Loslaten….
Het klinkt eenvoudig.
Het is het ook.

Loslaten is net als acceptatie.

Wanneer ik accepteer, spreek ik er geen waarde-oordeel over uit.
Ik accepteer dat het is zoals het is.
Niet dat iets goed is of slecht.
Het is er.
Klaar.

Zo is het eigenlijk ook met loslaten.
Door iets los te laten, maak je de energetische verbinding los.
De energetische verbinding die invloed heeft op jouw functioneren.

Soms zou je wel willen vliegen, maar…….
Juist die verbinding die je tegenhoudt om in alle vrijheid te functioneren.

Loslaten is niet hetzelfde als geen contact meer mee hebben.
Dat is iets anders.
Maar je maakt je wel los van iets waardoor jij vrij kan en mag functioneren.

Het andere is dan niet weg….
Je geeft er minder aandacht aan.

Iets loslaten uit je verleden, is er geen aandacht meer aangeven.
Komt het ineens boven, prima.
Je laat het er zijn.

Je weet, je bent een schepper van de werkelijkheid.
Door je ermee te verbinden, creëer je het.

Wanneer je “denkt” aan het einde van de maand is het geld op.
Dan is het geld aan het einde van de maand op.

Wanneer je creëert dat je aan het eind van de maand, hoe dan ook voldoende geld hebt, dan heb je voldoende geld.

De wereld laat zich aan jou zien, zoals JIJ denkt dat de wereld eruit ziet.

Is dat de wereld van de 5D, dan is het een wereld in licht.

Natuurlijk is dan niet de gehele wereld in het licht.
Dat is het proces waar wij nu zo aan werken.

Maar JOUW wereld zal er in het licht uitzien.
Daar ontvang en maak je je verbinding met mooie, transparante energie.

Dan kom je in je kracht.
Dan neemt je zelfvertrouwen toe.
Je wordt als een lichtvat gevuld met toestromende, transparante energie.
Jouw transformatie kan in een hogere versnelling.

Je gaat nog veel sterker ervaren dat JIJ de schepper van je eigen werkelijkheid bent.

Door los te laten, kan jouw wereld eruit gaan zien als de wereld waar je zo naar verlangt.

Laat los, ga vliegen en stromen.
Voel dat je gesteund en begeleid wordt.
Je bent nooit alleen.
Je bent AL-EEN.

Door los te laten, komt alles naar je toe.
Door vast te houden, kan je niet stromen en raak je het kwijt.

Het werkt altijd andersom als dat wij “denken”.

Laat ik niet zien dat ik bang ben, dan voelt de ander het toch.
Laat ik zien dat ik straal en schitter, dan voelt en ziet die ander DAT ook.

Maak vandaag een keuze.
Voel waarom je niet “los” bent en bevrijd jezelf.


Afbeeldingsresultaat voor spiritueel los laten bevrijding