Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

vrijdag 8 februari 2019

De stilte wijst mij mijn weg

De stilte wijst mij mijn weg
Onze gevoeligheid neemt met de dag toe.
Wij waren altijd al gevoelig, maar dit is anders….

Nu is het belangrijk voor jezelf dat je goed je eigen signalen blijft volgen.
Doordat je zo open bent en zoveel informatie van “buiten”opvangt,
is het goed steeds terug te gaan naar de stilte.
Te voelen wat de informatie met je trilling in de energie doet.

Je kan iets horen.
Iets voelen
Aan iets denken.
Er komt iemand door je aura.
Allemaal zaken die je energie trilling kunnen veranderen.

Je gaat nu leren om dit te signaleren en je energie te stabiliseren.

Dit lijkt in eerste instantie een intensief proces.
Dat is het in het begin ook, maar je zal deze afstemming heel snel onder de knie krijgen.
Het is een kwestie van bewustzijn en concentratie.

Je laat je balans niet meer helemaal overhellen.
Je gaat nu begrijpen dat je veel sneller terugkomt in je balans, wanneer je bij het wiebelen van die balans, meteen tot actie komt.

Dit houdt in dat je bewust leeft in het NU.
Je bent steeds bewust van hoe voel ik mij, hoe is mijn energie?

Je voelt je fijn. Dan kan je vliegen en de hele wereld aan.
Je voelt je niet zo lekker.
Dan ga je naar rust.
Je gaat naar binnen.
Luistert naar wat je hart je te vertellen heeft.
Past je energietrilling weer aan via visualisatie.
En je kan weer verder.

Nogmaals het lijkt heel intensief en vermoeiend, maar dat is het binnenkort niet meer.
Het wordt een automatisme.
Je begrijpt wat hier staat.
Dat is de bevestiging dat je deze afstemming ook herkent en begrijpt.

De stilte in jezelf is nu een belangrijke prioriteit.
Je kan niet doorrennen en even je energie in de gaten houden.
Dat gaat niet samen.

Je hebt al ondervonden dat JIJ nu de belangrijkste spil in het spel bent.
Alles draait om jou en komt via jou.
Je bent zelf het licht en alleen dan kan je licht zenden naar de ander.
Je bent zelf liefde en dan kan je liefde geven aan de ander.
Door in je eigen kracht te staan, kan je de ander ondersteunen.
Door van je zelf te houden, kan je van de ander houden.

Alles gaat nu vanuit de bijzondere mens die je bent.
Jij bent de hoofdpersoon in de rol van het stuk dat je op aarde kwam spelen.
Je kan alleen je eigen rol spelen.

Dit proces is zo bijzonder.
Het ontvouwt zich per moment.
Ieder moment is anders.
Ieder moment is er een andere energie.

Samen met de ondersteuning vanuit het universum weven wij een bijzondere energie.
Hier zie je ook de 8, de lemniscaat van de verbinding.
Wij ondersteunen elkaars energie.

Plaats jezelf steeds weer in het licht.
Daar ligt je begeleiding en je verbinding.

Je bent niet alleen.
Je bent AL-EEN, dat is iets heel anders.
Wij voelen die verbondenheid en dat geeft ons vleugels.

Vlieg en stroom zoveel je kan.

Afbeeldingsresultaat voor maya blauwe hand