Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

woensdag 13 februari 2019

Accepteren is niet hetzelfde als goedkeuren

Accepteren is niet hetzelfde als goedkeuren
Alles is zoals het is.
Dat klinkt heel gelaten.
Maar het kan ook klinken als acceptatie.

Wanneer het gelaten klinkt, laat je je hoofd hangen.
De energie kan niet stromen en je staat zeker niet in je kracht.

Wanneer het klinkt als acceptatie, dan ga je naar rust.
Door die rust maak je verbinding met jezelf.

De 5D is een dimensie van licht.
Acceptatie is in deze dimensie belangrijk.

Door te accepteren, onthoud je jezelf van een innerlijke strijd.

Acceptatie is een wezenlijk onderdeel van de transformatie naar het licht.

Ik ben die ik ben.
Ik ben dat wonder dat hier op aarde werkt aan de transformatie.
Aan het brengen van het licht op aarde.

Alles is zoals het is.
Door acceptatie ga je naar je innerlijke rust.

Dan kom je in de verbinding met je kracht en het licht.
Dan kan je letterlijk IN je proces aan het werk gaan.

Wanneer je niet kan accepteren, dan heb je een hele moeilijke opgave.
Je staat als het ware buiten het veld.

Acceptatie is altijd je uitgangspunt om dingen te kunnen veranderen.
Acceptatie wordt vaak verward met het wel goed vinden zoals het is.

Nee acceptatie is aanvaarden dat het is zoals het is.
Acceptatie zit geen waarde-oordeel in.

Vanuit die acceptatie kun je gaan werken.

Dit is soms heel verwarrend en een deel van het proces dat nogal eens wordt overgeslagen.

Maar acceptatie is je beginpunt.
Door te accepteren kan ik aan mijn “probleem” gaan werken.

Dus vecht niet tegen je omstandigheden.
Verbind je met het licht.
Verbind je met de kracht in jezelf.
Verbind je met de hulp in het universum.
Kom naar je rust en aanvaard dat het is zoals het is.

Dan gaat je hart weer open.
Dan voel je de stroom vanuit het universum.

Dan stap je letterlijk op de stip.
Dan kan je gaan transformeren.

Ik ben die ik ben.
Het is zoals het is.

Vandaar uit gaat je proces van start.

Je gaat naar je eigen licht.
Je voelt je verbinding met de aarde.
Je voelt het licht van het universum via je kruin naar binnen komen en door je heen stromen.
Door acceptatie zet je dat allemaal in gang.

Je weet dat het er is en je kan je verzet opgeven.
Dat verzet haalt je uit het licht en je kracht.

De 5D is een dimensie van licht.
Alles is verbonden en gaat via het licht.

Dit is een wezenlijk onderdeel van de 5D.
Wees je bewust.

Accepteer.
Er komt rust.
Er komt verbinding.

Dan kan je op weg.

Gerelateerde afbeelding