Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

maandag 18 februari 2019

Communicatie, een heel moeilijk onderwerp

Communicatie, een heel moeilijk onderwerp
Hoor JIJ wat IK zeg?
Wij communiceren wat af.

Communicatie, een heel moeilijk onderwerp
Hoor JIJ wat IK zeg?
Wij communiceren wat af.
Het is een moeilijk onderwerp – communicatie

Daarbij hebben wij ook onze eigen ideeën daarover.
Het is een moeilijk onderwerp – communicatie 

Daarbij hebben wij ook onze eigen ideeën daarover.
Wij zeggen lang niet altijd wat wij willen zeggen.
Wij proberen een beetje afstand te houden tot de ander in wat wij zeggen.
Is dat wijs?
Is dat verstandig?

Onze communicatie bestaat voor 10% uit woorden.
De rest is non-verbale communicatie.
Je gezicht, je lichaam en je houding vertellen de ander heel veel.

Nu wij in de 5D zitten en onze gevoeligheid nog is versterkt, is dat van grote invloed.
De ander voelt al hoe het met je is.
De ander “weet” wat er gaande is.

Door het te vertellen, geef je eigenlijk het bewijs, dat de ander het goed gevoeld heeft.
Snap je hoe het werkt wanneer je niet precies vertelt wat er aan de hand is?

Je kan allerlei redenen hebben om het die ander niet te vertellen, dat is duidelijk.
Maar dat is niet de weg van het licht.

Wij voelen en weten nu in de 5D.
Door niet te vertellen wat er is, om welke reden ook, voelt de ander zich “afgewezen”.
Heeft het gevoel dat die niet wordt toegelaten tot jouw “wereld”.

Nee, dit is een dimensie van openheid en transparantie.
Nu kan je niet meer doen alsof.
Ik ben die ik ben.
Jij bent die jij bent.
Wij zijn die wij zijn.

Helder en puur.
Allemaal met elkaar verbonden.

Jouw pijn is mijn pijn.
Mijn pijn is jouw pijn.

Zo was het al, maar in de 5D voelen wij dat letterlijk.

Dus probeer jezelf niet anders voor te doen dan je bent.
Niet anders dan je je voelt.
Je kan die ander niet meer met een kluitje in het riet sturen.
Die ander voelt en “weet”.

Wij zijn AL-een, dat voel JIJ maar ook die ander.
Wees dus altijd eerlijk in je communicatie.
Het kan veel “gedoe” voorkomen.

Je schept er alleen maar onduidelijkheid over.
In de 5D kan dat niet.
Dat is een dimensie van licht en hoge transparantie.
Van elkaar open tegemoet treden.

Stel je hart open voor de ander en de ander kan zich openen naar jou.
Dat is de mooiste communicatie die er is.

Dan komen de woorden recht vanuit het hart.
Dan gaat ook het hart van de ander trillen.

Dan komen vele zaken naar het LICHT en kunnen opgelost of gedeeld worden.
Wees niet bang je gevoelens met de ander te delen.
Hij/zij voelde al wat er was.
Het mag nu alleen maar in de openheid en naar het licht.

Je bent een lichtwezen toch?
Daar werkt de communicatie op deze manier.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.