Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

zaterdag 9 februari 2019

Flexibel zijn is leuk en bevrijdend.

Flexibel zijn is leuk en bevrijdend.
Wij voelen en ervaren het.
De lichtheid van die 5D.
Wat een verschil met die 3D.
Wij voelen onze vrijheid.
Wij zijn lichter, gevoeliger, blijer, vrijer…. zo anders.

In deze dimensie wil ik leven.
Hier kan ik mij gelukkig voelen.
Mij verwonderen.
Uit het donker kwam ik naar het licht.
Nee, nooit meer terug.

Dat zijn gedachten en gevoelens die regelmatig lang zullen komen.

Ja het is totaal anders geworden.

Je merkt dat je transparanter bent.

Belangrijk bij die transparante energie is onze flexibiliteit.

Niet meer vasthouden aan “oude” gedachten en gewoonten.
Gewoon jezelf weer opnieuw uitvinden.

Iedere dag verander je.
Je transformatie gaat door in hoog tempo.

Je was die je was.
Je bent die je bent.
Vandaag ben je deze mens.

Alleen het NU is belangrijk.
Je veranderingen gaan snel.

Dit houdt in dat wij flexibel moeten zijn.

Je bent niet meer de mens die je was.
Dus oude overtuigingen, daar is geen plek meer voor.

Je bent de nieuwe mens.
Die oude overtuigingen passen niet meer.

Laat los.
Vlieg en stroom mee.
Laat je verrassen waar je heen gevoerd wordt.
Iedere dag wordt een stapje op jouw weg duidelijker.

Door flexibel te zijn is je focus voor 100% open.
Door flexibel te zijn, zijn je mogelijkheden legio.

Door aan oude gedachten vast te houden, verminder je je mogelijkheden.
Dan kunnen zich alleen die mogelijkheden voordoen, die passen bij de gedachten die je hebt.

Je beperkt jezelf en dat is geen 5D.
Laat los die oude beperkende gedachten die je over jezelf hebt.

Laat gaan en gooi alles overboord.

Jij bent de nieuwe mens.
Je bent de mens van vandaag
Je krijgt ieder moment nieuwe mogelijkheden aangeboden.
Door flexibel te zijn, is er steeds een nieuwe uitdaging.

Iedere keer een andere stap.

Sta open voor het universum.
Sta open voor jezelf.
Leg jezelf geen beperkingen op.
Het universum kent je.

Sta open en ga een wereld tegemoet waarin jij het licht ziet.
Het licht brengt en het licht bent.

Dat is de ware lichtwerker.
Heb het goed.

Afbeeldingsresultaat voor Spiritueel je vrij voelen en open