Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

vrijdag 30 augustus 2024

Ga in je eigen schoenen staan

Het verhaal vandaag begint met een sprookje.

Je wil al heel lang nieuwe schoenen.

Je droomde ervan.

Het leek een droom die voor een deel overeen kwam met

het verhaal van Assepoester.

Je zag dat prachtige schoentje.

Maar…..


Je loopt langs een schoenenzaak.

Je kan niet anders en wordt naar binnen gezogen.

Je loopt door de winkel en denkt, veel te duur voor mij….

Je ziet de schoenen staan waarvan je droomde.

Je wil ze graag passen, maar er staat geen prijskaartje op.

Wat vervelend nou.

Je wil die schoenen graag passen.

Je kan er niet meer van los komen.


Je gaat zitten en past ze.

Je kon er op wachten.

Nooit hadden schoenen meteen zo lekker gezeten.

Je vraagt om de prijs.

De verkoper zegt dat er geen prijs is voor die schoenen.

Je begrijpt er niets van.

Het universum glimlacht.


Het verhaal gaat verder.

Je mag die schoenen gratis meenemen.

Waarom?

Omdat die schoenen op jou stonden te wachten.

Het zijn de schoenen die je gaan leiden door je nieuwe leven.


Stap er maar in.

Dan maak je de verbinding compleet.

De nieuwe mens in zijn/ haar eigen energetische schoenen

die de energetische verbinding zijn tussen het hart en het

universum.


Die schoenen zijn energetisch verbonden met je hart.

Die schoenen laten je in de richting gaan die goed voor je is.

Die schoenen, zijn eigenlijk de handen vanuit het universum.

Die schoenen leiden je op weg naar je nieuwe leven.

Die schoenen helpen je op pad.


Die schoenen geven je de veiligheid die je zoekt.

Die schoenen laten je voelen dat je het nooit alleen doet.

Die schoenen zijn de letterlijke verbinding met het al.


Door in die schoenen te stappen voel je dat je in je kracht

gaat staan.

Dan voel je ineens die oude wereld van je afvallen.

Dan wordt je rug recht, omdat je geen lading meer mee

zal dragen.

De nieuwe mens is open en verbonden.

Die nieuwe mens is licht en toch verbonden met die aarde.

Die nieuwe mens vliegt en voelt dat de aarde het vangnet is.

Die nieuwe mens hoort, leest en droomt van verhalen.

Die verhalen vertellen jouw eigen waarheid.


Het is aan de nieuwe mens om in die schoenen te stappen.

Naar voren te gaan en zich aan zichzelf en daarna aan de

verlichte wereld te laten zien.

Hier ben ik …..met al mijn kennis, met al mijn waarheid.

Ik zit vol levenswijsheden.

Ik ben hier vol vertrouwen en daardoor kan ik mij vol-ledig

verbinden met de ander.

Een liefdevolle, zachte verbinding.

Ik mag er zijn.

Die ander mag er zijn.

Wij zien elkaar en wij weten hoe te gaan.


Onze schoenen lopen als vanzelf het pad, dat ons pad is.

Geen vragen, maar weten.

Geen problemen, maar antwoorden.

De versnelling van tijd is geen probleem.

Wij hebben er veel tijd bij gekregen.

Het piekeren en denken in problemen is voorbij.


De nieuwe mens weet hoe te gaan.

Dat spaart zeeën van tijd.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul