Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

donderdag 8 augustus 2024

Doorbraak – Ik ben

Wij zeggen het als mantra….. Ik ben

Wij zijn een universum op zichzelf.

Zo buiten, zo binnen.

De werelden vallen uiteen en laten zich in allerlei lagen zien.

Dit geldt ook de voor de mens.

Ik ben, het zijn twee woordjes die werelden aan inhoud weergeven.

Ik, wie ben ik?


Wij hebben onszelf levens lang achter maskers verborgen.

Alles heeft twee kanten.

Je kon je veilig voelen, terwijl je niet aan de ander liet zien

wie je werkelijk was.

Ook die ander probeerde je op het verkeerde been te zetten,

door zijn/ haar eigen masker te dragen.


Het gevolg daarvan was dat je teruggeworpen werd op je

voelen.

Wie die ander werkelijk was, dat liet je lichaam je voelen.

Je kende het onderbuik gevoel als geen ander.

Je was gewend om je af te stemmen op die wereld buiten jezelf.


Wij weten het al heel lang.

Wij scheppen onze eigen wereld.

Wij stemmen onze energie feilloos af.

Wij hebben dat levenslang op die ander afgestemd.

De buitenwereld maakte dat wij onze balans feilloos en snel

konden aanpassen.


Nu ligt alles open.

De maskers zijn weg.

De werelden op zijn kop.

De ander voelt en ziet zuiver.

Wij zijn het die in alle openheid die ander tegemoet treden.


Wanneer wij niet weten wie wij zelf zijn, kunnen wij niet

feilloos en zuiver in onze afstemming komen.

Alles is open, alles is gezien, alles wordt gevoeld.

Alles heeft twee kanten.

De fijn-afstemming ligt in jezelf.


Wanneer ik niet weet wie ik ben, zal ik mij niet veilig

voelen in de mens die ik ben.

De poorten staan open.

De verbindingen zijn tot stand en de mens zet een grote

stap vooruit en ook naar binnen.


Zo boven, zo beneden.

Alles is verbonden.

De oude volkeren wisten het.

De cirkels worden gesloten en er zal geen begin of einde

meer zijn.


Dat geldt ook voor onszelf.

Oude kennis wil stromen.

Die kennis kan naar de openheid komen, wanneer wij onszelf

in die openheid manifesteren.

Door je veilig te voelen in de mens die je werkelijk bent,

leg je verbindingen.

Is alles gezien, is alles gekend.


Kijk zuiver naar de mens die je bent.

Lessen zijn geleerd en mogen los gelaten worden.

Die lessen hebben je geslepen tot de prachtige diamant die

je nu bent.

Zie jezelf in het grote licht dat verbonden is met het licht

dat je in je draagt.


De lagen die de zuivere mens met zich meedroeg en waardoor

niet alles aan het licht kon komen, zijn verwijderd.

Je staat ontdaan van de oude lagen in het zuivere licht.

Het is even wennen.

Je weet van binnen dat dit een doel was waarvoor je naar

de aarde bent gekomen.


Je wilde jezelf ontdoen van de dikke pantserlagen die je

door je vele levens heen, kreeg opgelegd.

Nu valt alles open en is alles te zien.

Daardoor komt de zuivere waarheid in zicht.

Alles is gezien en mag gezien worden.

Ik ben de mens die ik waarlijk ben.

Ik heb mijzelf gevonden waar ik levens lang naar op zoek was.

Welkom thuis, het mooiste deel gaat nu beginnen.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul