Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

maandag 19 augustus 2024

Aan- en uit-knoppen

Wij weten het allemaal.

Wij zijn hoog gevoelig en voelen veel.

Alles heeft twee kanten en het is maar hoe je er naar

kijkt en hoe je er mee omgaat.

Welke kant van jezelf wil je in het licht zetten.

De transformatie maakt ons nog transparanter en dat wil

zeggen dat wij nog gevoeliger worden.


Wij hebben “knoppen” aan onszelf.

Wij zijn levende computers die je kunt regelen.

Je bent bezig je eigen gebruiksaanwijzing te vinden en te

gaan leren lezen.

Hoe zit ik als nieuwe mens in elkaar?

Hoe functioneer ik als nieuwe mens?


Door verbonden te zijn met de wereld om je heen,

sta je constant op “aan”.

Je zal voelen dat het je uitput.

Je energie vloeit overal heen.

Je bent dan niet dichtbij jezelf.


Door in je eigen stilte te mediteren, voel je dat je in een

andere energie-laag van jezelf komt.

Je krijgt dan contact met je eigen kern.

Je komt dan in een vorm van “zijn”.

Dit bereikt je niet via een geleide meditatie, omdat die

aandacht en concentratie van je vraagt, waardoor je

denkt je te ontspannen.

Je wordt op weg geholpen om te ontspannen, maar je

uiteindelijke “zijn” is je stilte.


In die momenten dat je al je knoppen op “uit” zet,

sta je open voor alles waar je universeel mee verbonden bent.

Dan kan zich van alles aandienen.

Dan kunnen zo maar antwoorden, op nog niet gestelde vragen,

jouw kant opkomen.

Dan kan je beelden zien van mensen die niet meer op aarde zijn,

maar wel in je energieveld functioneren en je helpen.

Dan kan je ineens een oplossing zien van een probleem

waar je al langer tegenaan liep.


In de staat van “zijn” staan alle deuren open.

In die staat van “zijn” staan je knoppen op “uit” en sta

je op een andere manier aan.

DIE aan-stand is je hartverbinding met het universum.

Dan zijn er geen grenzen.

Dan heb je het idee dat je in slaap valt, terwijl je voelt dat je

in een diepe, ontspannen concentratie bent.


Alles is tegengesteld aan wat wij in onze denkwereld hebben

aangeleerd.

Door ons denken worden wij misleid.

Door ons denken worden wij afgeleid en kunnen wij niet goed

richting geven aan wat wij voelen.

Je keek de andere kant uit, terwijl je duidelijk voelde dat iets er

WEL was.


Het is niet onze hoog-gevoeligheid dat ons parten speelt,

het heeft alles te maken met onze eigen prioriteitstelling

van denken en voelen.


Wanneer wij voelen op de hoogste plaats zetten, dan merken

wij meteen dat die hoog-gevoeligheid ons kansen biedt.

Kansen die wij nooit hadden gekregen via ons beperkte denken.

Gevoelig zijn en je aan je denken vasthouden, maakt je angstig.

Je voelt het, maar kan het via je denken geen plek geven.

Je kan niet benoemen wat je voelt.

Dat is het misleidende van je denken.


Door te voelen, begrijp je wat je voelt.

Ook al kan je het misschien niet onder woorden brengen.

Je voelt het en je begrijpt, het is goed.

Ik ben in verbinding met het universum.

Mijn veiligheid zit in mijzelf.

Door niet op “aan” te gaan staan, kom ik terecht op de plek

waar ik naar op zoek ben.

Daar is mijn on-voorwaardelijke liefde voor mijzelf.

Daar is mijn eigen onbegrensde veiligheid.

Daar is een wereld waar liefde woont en waar angst het nakijken

heeft.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul