Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

dinsdag 6 augustus 2024

De keuze van het verlichte pad

Gisteren is voorbij.

Morgen is er niet.

Wij leven in het NU.



Kijk ik naar gisteren dan zal ik vallen.

Kijk ik naar morgen dan zal ik ook vallen,

omdat ik niet zie wat er nu voor mijn voeten ligt.


Door mijn blik naar morgen te verleggen, of te blijven

hangen in het verleden, ontgaat mij de schoonheid

van hetgeen zich nu voor mij aan het ontvouwen is.

De energie is hoog en transparant.

Wij creëren onze eigen belevingswereld en door mijn

energie te geven aan gisteren of morgen, ben ik niet

in het NU. 


Ik verspil mijn energie en ik voel niet hoe mijn pad

op dit moment te gaan.

Ik voel, maar weet niet zuiver.

Ik voel maar kan geen beelden erbij zien,

wanneer ik met gisteren en morgen verbonden ben.

Door in het NU te leven, zie ik het licht.

Dat licht dat is verbonden met het licht dat ik in mij

draag.

Dat licht verlicht mijn pad bij iedere stap die ik zal zetten.

Door in het NU te zijn, voel ik mij veilig en beschermd.


Alles is verbonden in de energie.

De mensen die ik lief heb en die ik lief had zijn met mij

verbonden en houden mij vast.

Dit alles is verbonden met het moment waarin ik ben.


Ik weet nog niet half wie ik ben.

Ik ben gekend in de energie en zij die mij kennen volgen

en begeleiden mij.

Mijn pad is geleid, zodat ik aan het einde van dit pad

vol-ledig zicht krijg op wie IK ben.

Dan zal alles samen vallen en zullen er geen vragen meer

zijn.

Dan zijn er alleen antwoorden en stopt het pad om te gaan.


Ik ben verbonden in de energie.

Soms voel ik mij alleen, maar het is mijn denken die mij

dat probeert te vertellen.

Wanneer ik diep in mijn hart voel, dan weet ik dat ik nooit

alleen kan zijn tussen al die zielen waarmee ik wandel.


Het is mijn denken die mij doet struikelen.

Het is mijn voelen dat mij evenzo velen keren weer weet

op te richten.


Het is aan mijzelf hoe ik mij pad wil gaan.

Ik ben een schepper en schep het op de wijze die bij mij past.


Voel ik mij bewust verbonden met het licht,

dan zal alles zich aan mij tonen.

Voel ik mij verbonden aan het duister,

dan zal de angst krachtiger worden en zal ik struikelen

op mijn pad.

Het is mijn eigen keuze die ik mag maken.

De aarde is de planeet van vrije wil en het maken van je

EIGEN keuzes.


Ik ben het die mij laat vallen.

Zij zijn het die mij altijd weer opvangen en verder leiden.

Ik maak die keuze.

Hoe ik die keuze maak is te voelen aan de manier van hoe

ik mijn pad bewandel.


De hoge energie versnelt alles.

De resultaten van mijn eigen keuzes zijn nog nooit zo

snel zichtbaar geweest.

Ik ben mijn eigen schepper.

Ik ben verbonden aan het licht.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul