Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

maandag 11 september 2023

Verleiding

Wij zijn op weg op ons verlichte pad

Het is een bijzonder pad.

Wij hadden dat pad alleen in onze dromen

gezien.

Dromen zijn al lang geen bedrog meer.


Wij zijn energetische wezens geworden.

Toch blijven wij mens.

Wij kiezen onze eigen tijdlijnen.

Hoe willen wij leven?


Wij zijn nog steeds mens en die mens

die zich soms nog gemakkelijk kan laten

verleiden.


Een verleiding kan heel verleidelijk voelen,

maar eenmaal toegegeven aan die verleiding

is de uitwerking meestal niet wat wij

verwacht hadden.

Ons denken liet ons beelden zien, die ons

voelen niet thuis kon brengen.


Wij voelden dat het anders was dan ons

denken ons wilde laten weten.

Verleidingen zijn verbonden aan ons

ego denken.

Ik zou zo graag….. en dan neemt denken

het gemakkelijk over.


De nieuwe mens gaat naar zijn/ haar stilte.

Ik zou zo graag…..en dan in stilte voelen en

visualiseren.

Waar zie jij jezelf leven?

Wat ben je aan het doen?

Wat maakt je daar zo blij?

Voelen is het gehele universum.

Het laat je alle mogelijkheden zien en voelen.


Je denken kan alleen beschikken over de

boeken die je al gelezen hebt.

Je voelen beschikt over ALLE boeken

die geschreven zijn en nog geschreven

worden.


Lineaire tijd is aards.

Universele tijd is niet van gisteren naar

morgen, dus voel je ook de boeken die nog

geschreven gaan worden.

Je hebt toegang het het AL.


Laat je niet verleiden door je denken.

Laat je niet verleiden door ik wil dit

niet.

Laat je niet verleiden door nog sneller

te willen.


Het is goed zoals het is.

Het is goed zoals het was.

Het is met jou verbonden en zo is het goed.


Kies je eigen belevingswereld en laat je

niet verleiden tot verzwarende energie.

Voel en denk pas later.

Dan is het denken ter invulling van je voelen

en van je eigen belevingswereld.


Vergelijk jezelf niet met de ander.

Ieder pad is persoonlijk.

Ieder mens is bijzonder en zo ook ieders

eigen pad.


Vlieg door je eigen beelden en geniet

van al het gene dat mogelijk is.

Laat je niet verleiden door je eigen

grenzen te bedenken.

Je bent een grenzeloos wezen en je

loopt op een onbegrensd pad.


Leg jezelf niet aan banden.

Je bent vrij.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul