Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

dinsdag 26 september 2023

Omdenken in mogelijkheden

Denken in beperkingen of

denken in mogelijkheden.

Denken in grenzen of in grenzeloosheid.


Volg jij je eigen manier van denken over

jezelf wel eens heel kritisch?

Je hebt je eigen wijsheid.

Benut je die ook of beperk je dat door

je eigen manier van denken.


Dat kan ik toch niet.

Dat snap ik niet.

Ik voel mij niet zo goed.

Ik kan dat niet loslaten.


Hoe vaak hoor jij jezelf het woord “niet”

tegen jezelf zeggen.

Je wilt gaan voor de hoofdprijs.

Je beperkt jezelf door alleen de “nieten”

uit het loterijboekje te halen.


Wanneer je je dat bewust bent,

zal je leven veranderen.

Jij kunt nog steeds over de hoogste hekjes

springen.

Waarom zou jij dat niet meer kunnen?

Je denkt aan je stramme lichaam.

Je voelt je niet zo soepele knieën.

Maar wat…..?


Jij denkt dat kan ik toch niet.

Ik kom daar met geen mogelijkheid over heen.


Dan ga je omdenken.

Je gaat jezelf als een atletisch figuur zien.

Natuurlijk mag je lachen bij dat beeld.

Dan zie je dat je op je hindernis af gaat.

En…….?

Het universum zet het hekje open en binnen

ben je.


Het universum denkt en werkt met jou samen.

Het gaat lang niet altijd op de manier waarop

jij over jezelf dacht.

Maar……….?

Hoeveel andere mogelijkheden blijven er

dan nog over?

Ontelbare.

Het universum heeft alles gezien en verbindt

het met jouw manier van denken en voelen.

Denk niet in beperkingen.

Denk in openheid.

Denk in grenzeloosheid.

Denk in oplossingen niet in problemen.

Het zit meestal anders dan dat jij jezelf

hebt verteld.


Laat die manier van denken maar los.

Je hebt veel meer mogelijkheden tot

je beschikking als dat jij kunt

bedenken.


Laat los en roep tegen het universum.

Ik wil weer spelen.

Ik wil weer in eindeloosheid kunnen leven.

Pak mijn handen en speel met mijn

mogelijkheden.

Ik zet mijn hart open.

Ik ben er en mijn innerlijke kind ook.

Wij zijn samen op het verlichte pad.

Ik kom.

Roep mij maar.

Ik luister naar Uw stem.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul