Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

dinsdag 5 september 2023

Geef mij je hand zei de Meester

Het universum is er voor ons.

Wij zijn er voor het universum.

Wij werken samen aan de vervolmaking

van de processen.


Wij lopen hand in hand.

Wij gaan samen.

Alles is verbonden.


Geef mij je hand.

Ik zal je leiden.


Ik kan niet Meester.

Ik durf niet.

Kom in mijn armen.

Ik kan niet.


Er is iets in mij dat mij tegen houdt.

Ik ben nog niet zover dat ik open

kan stromen.

Die open verbinding is nog een stapje

te ver…..


Waarom lief kind kan je niet in liefde

volle verbinding met mij zijn?

Wij houden on-voorwaardelijk van.

Wij oordelen niet

Wij veroordelen niet.


Vanuit het universum kijken en verbinden

wij alleen in liefde.

Jij bent deel van onze liefde.

Wij voelen liefde.

Wij zien liefde.

Hier zweeft alles op de vleugelen der liefde.


Jij mag daar deel van zijn.

Jij mag mij je hand geven.

Je mag je laten dragen wanneer het zwaar is

Je mag je in onze arme laten vallen.

Je mag….


Geef mij je hand sprak de Meester.

Je bent geschapen naar mijn beeld en gelijkenis.

Er zitten geen “fouten” in jou.

Je hebt de ander boven je eigen goddelijke

verbinding geplaatst.

Jij gelooft die stem.

Je innerlijke stem is verbonden aan zuiverheid.

Die is verbonden aan je oorsprong.

Die is verbonden aan de Bron.


Er is geen ruis op die lijn.

De enige ruis die jij er op hoort is

je aangeleerde zelf die je dat probeert

wijs te maken.

Je eigen wijsheid is zuiver.

Je bent jezelf aan het ont-wikkelen.

Je gaat terug naar je zuivere weten.


Geef mij je hand en ik zal je leiden.

Leiden in on-voorwaardelijke liefde.

Je bent een kind vanuit het universum.

Je bent naar de aarde gegaan om voor

jezelf nog delen uit te werken.


Je bent niet weg vanuit het universum.

Alles is verbonden in licht en liefde.

Geef mij je hand nu maar en voel dat

je wezenlijk terugkeert naar je zuivere zelf.


Wij zijn er voor je.

Wees er voor ons.

Geef mij je hand zei de Meester.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul