Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

vrijdag 22 september 2023

Stappen op je verlichte pad

De tijd gaat voort.

Dagen vliegen voorbij.

Er verandert veel.

Alle processen laten zich zien.


Ik zie hoe ikzelf, als een ui,

laag voor laag wordt afgepeld.

Ik kom steeds dieper naar mijn eigen

kern.

Ik zie de nieuwe mens in mijzelf

steeds meer vorm krijgen.


Met die vorming van mijn nieuwe

mens-zijn, komen de nieuwe elementen en

emoties aan het licht.

Het lijkt op wat was.

Maar het is in niets wat het leek te zijn.

Alles is anders.

Ik begin meer duidelijkheid te krijgen

en dat geeft mij vertrouwen.


Ik voel de begeleiding vanuit het universum.

Ik voel hun aanwezigheid sterker,

zoals ik alles intenser ervaar.

Dat sterker aanvoelen is geen vorm van

hardheid.

Alle sterkte wordt verzacht vanuit het

gevoel van onvoorwaardelijke liefde.

Niet alleen de liefde voor mijzelf,

maar voor alles met een ziel in het totale

universum.


Ik voel mij sterker verbonden.

Ik voel dat ik verbonden ben met de stroming

van het leven.

Ik voel dat ik verbonden ben aan mijn

zuivere bron.

Ik voel dat ik verbonden ben met mijn

zuivere oorsprong.

Cirkels worden rond.

Het einde wordt een begin.

De cirkelgang is intens, maar bijzonder.


Ik voel dat ik het niet alleen doe.

Ik weet NU dat mijn opmerkingen en

vragen wel degelijk een verbinding

vormen tussen mij en het universum.

Ik heb minder vragen.

Ik ben meer van het weten.


Wie oren heeft hore.

Wie ogen heeft zie.

Het is ons al heel vaak verteld.

Het wordt met iedere stap op ons

verlichte pad duidelijker.

De schaduw licht achter ons bij iedere

stap die wij doen naar het licht.


Ik voel dat ik verlicht ben.

Ik voel dat ik bijzonder ben.

Ik voel dat ik omarmd wordt.

Ik voel….

Het is oneindig.

Wat een tijd.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul