Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

woensdag 29 september 2021

Laat los om te ontvangen

Laat los wat achter je ligt en kijk

naar je toekomst.

Door onze transformatie zijn wij als

mens veranderd.

Wij waren de mensen die levens lang op

aarde hebben geleefd, de fysieke mens.


Die mens is door heel veel processen gegaan

die volkomen anders waren dat de processen

waar wij nu doorheen gaan.



In het verleden gingen wij door leerprocessen

heen die voornamelijk op emoties waren gericht.

Waarom reageer ik zoals ik reageer?

Wie ben ik eigenlijk.

Wat was de invloed op mij van de mensen in mijn

omgeving, etc.


Wij zijn getransformeerd naar een geheel andere

vorm van onszelf.

Wij zijn aan de buitenkant nog die fysieke mens,

maar aan de binnenkant “zien” wij iets geheel

anders.


Wij zijn nu aan het ont-dekken wie wij van binnen zijn.

Wat er in de kern van ons eigen mens-zijn aanwezig is.


Ons blikveld is veel ruimer geworden.

Wij hebben kijk op ons eigen functioneren in het

universele proces.


Alles is veel ruimer en lichter geworden.

Het lijkt in niets meer op de achter

ons liggende processen.


Dat is een belangrijke constatering in onze

manier van functioneren.

Wij zijn energetische, universele wezens in een

fysieke verpakking.

Wij zijn niet meer wie wij waren en dus is ook

onze manier van functioneren veranderd.


Wanneer je in je nieuwe vorm blijft functioneren

zoals je als fysieke mens functioneerde, krijg je

een “communicatie” storing.

Die twee belevingswerelden hebben totaal

andere functies.


De ene manier hoort bij het oude,

die andere is van het totaal nieuwe.

Je mag het vergelijken met het rijden in je oude,

vertrouwde autootje, die is inmiddels ingeruild

en nu heb je een geavanceerde auto met alles erop

en eraan.


Dan kan je proberen op die oude wijze te blijven

rijden, maar dan doe je die nieuwe auto echt te kort.


Alle nieuwe snufjes laat je buiten werking.

Je houdt je dan alleen bezig met sturen, gas geven en

schakelen.


Dit is het grote verschil tussen wie wij waren en

wie wij zijn.

Wij hebben heel veel nieuwe snufjes erbij gekregen.

Wij zijn geavanceerde mensen geworden.


Je doet jezelf te kort door daar geen gebruik van

te maken.

Jij bent die nieuwe auto.

Jij bent die nieuwe mens.


Je opdracht is, zie wie je werkelijk bent.

Zie wat je mogelijkheden en sterke kanten zijn.

Ga manifesteren, want die plannen heb je nodig

om die nieuwe aarde te scheppen.


Daarom kwam je hier.

Leren rijden in een eenvoudige auto.

Nu ben je geslaagd en ga je over naar een

totaal nieuwe beleving.


Daar kan je alleen voor openstaan, wanneer

je al het oude achter je laat.

Kijk als een kind verwachtingsvol naar de

toekomst.

De toekomst is aan ons.


Daarvoor kwamen wij naar de aarde.

Niets of niemand kan dat stoppen.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul