Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

maandag 13 september 2021

Iets wat geen kracht heeft, kan geen kracht zetten

Het is weer een bijzonder moment in

dit prachtige proces.


Nee, ik ga je niet vertellen dat wij er zijn.

Zeker niet.

Maar er is wel iets anders te zien.

Het universum laat ons een heel grote opening

zien met een groot wit licht.


Waarom doet het universum dat?

Om ons te laten zien dat wij sterker met het

universum verbonden zijn, dan met de matrix

van de 3D aarde.



Dat het spel in die matrix nog niet uitgespeeld is,

maar dat wij veel meer gericht raken op het universele

deel van het proces.


Wij gaan voelen en zien wat onze eigen inbreng in dit

aardse proces is.

Dat wij niet de underdog zijn, maar de scheppers

van de nieuwe aarde.

Dat wij een vertaalslag moeten maken naar de

dingen die wij horen en zien.


Dat niets is wat het lijkt.

Wanneer je in verwarring raakt van hetgeen je hoort

en ziet, ga dan naar je eigen stilte en hoor het antwoord.

Die antwoorden hebben te maken met je eigen

leeuwenkracht.


Dat je niet moet blijven zitten,

maar dat je moet opstaan.


Daarom laat het universum ons dat grote licht zien.

Het universum toont ons dat er een hele sterke

verbinding tussen ons en het universum is.


Het lijkt als een tweede zon die ons met haar

kracht aan het ondersteunen is.

Je kent de kracht van de zon en de maan,

maar vooral die van de zon.


Nu staat er net zo’n sterke energie met ons

in verbinding.

Om ons te ondersteunen in het proces dat

wij voeren in de matrix.


Voel je eigen kracht.

Voel de leeuw brullen in jezelf.

Wanneer je die leeuw voelt brullen,

dan voel je geen angsten.

Die twee gaan niet samen.


Jij kan je alleen laten horen,

wanneer jij je eigen kracht kent.

Dat is het krachtige deel van het synchroon

lopende persoonlijke transformatie proces.

Je eigen persoon ont-dekken en leren kennen.


Wanneer je je eigen kracht voelt,

dan voel jij waar je rol ligt in het proces

van de 3D matrix.


Dan voel je dat je niet voor niets nu in dit

spel zit.

Jij bent belangrijk.

Iedereen die nu op aarde is, is daar niet per toeval.

Alles is gezien.

Alles loopt volgens een universeel draaiboek.


Voel je eigen kracht, dan voel je wat je rol

hier is.

De verbinding vanuit het universum laat je

ervaren dat het universum er altijd

voor je is.


Die verbinding is nooit los.

Die verbinding wordt alleen maar versterkt

door in je eigen kracht te stappen.

Je eigen rol, als een jas aan te trekken.

Dan kan je tegen het universum zeggen….

Ik ben er klaar voor.

Ik ga met jullie mee.

Ik heb het begrepen.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul