Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

dinsdag 28 september 2021

Laat de zachtheid binnenstromen

Waarom zie ik het af en toe niet meer zitten?

Ja, je kan mij van alles vertellen,

ik hoor het …. en toen?

IK moet door die lastige periode heen zien te

komen en dan denk ik ook echt wel eens en

hoe verder?


Dit zullen velen herkennen.

Heb je het gevoel dat dat niet zou mogen dan?



Het is een hele zware periode

Het is een bijzondere periode.

Onze vermoeidheid ontneemt ons met een zekere

regelmaat het zicht daarop.


In deze transformatie zijn wij ons aan het ont-dekken.

Wij ontdoen ons van zware lagen die aan ons

kleven, waardoor wij onze trilling niet zo

gemakkelijk hoog kunnen houden.


Een mens bestaat uit vele delen.

Alles heeft twee kanten.

Het is een bijzondere periode,

maar daarom mag je wel zuchten.


Zuchten is een onderdeel van onszelf.

Je kan niet gedurende het gehele proces

met de adelaar boven het meer vliegen.

Ook de adelaar moet af en toe naar beneden,

net als wij.


Het is een onderdeel van het proces.

Het is een onderdeel van ons.

Door dat deel van het proces en van onszelf

te accepteren en liefdevol te omarmen,

wordt het ineens veel zachter.


Dan valt de zwaarte van ons af.

Dan voel je de zachtheid binnenstromen.

Dan mag het ineens.


Jij hoeft niet constant te vechten.

Je mag er gewoon zijn.

Juist in die momenten van zijn kom

je dicht bij jezelf en voel je de elementen

die dit bij je van binnen veroorzaken.


Jij bent er altijd op gericht geweest om

goed en hoog te scoren.

Voor wie?

Voor de mensen om je heen.


Nu leer je dat JIJ de belangrijkste, de aller

belangrijkste speler in dit spel bent.

Jij bent de kern van dit proces.

Je hoeft alleen met jezelf rekening te houden,

zodat jij je eigen rol kan spelen.


Wanneer jij jezelf niet onvoorwaardelijk liefdevol

in de armen kan sluiten en dat onder ALLE

omstandigheden, kijk dan nog eens in de spiegel.


Voel waarom jij aan het presteren blijft en

zodoende aan jezelf voorbij gaat.


Waarom?

Kan je daar enig zinnig antwoord op bedenken?


Alles mag er zijn.

Alles is er.


Jij bent het die bepaalt HOE je door dit proces gaat.

In liefde of in strijd.

Jij manifesteert je eigen leven.

Jij bent geschapen door de Schepper om je

eigen leven te gaan scheppen.


De tijd is nu.

Het woord is aan jou.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul