Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

zondag 19 september 2021

De dimensie gaan verder uit elkaar komen

Alle processen gaan door elkaar lopen.

Het is een “warboel” om te zien hoe en waar het zich

aan het afspelen is.


In het aardse proces krijg je de slapenden alleen maar

wakker door het hun “veiligheid” van de c-pas af te

nemen. Anders denken ze. Ik ben “veilig” en ik kan

gewoon doorgaan met mijn leven.

Het is hun strijd en niet die van mij.

Ik ben “veilig”.



Door hen in het vooruitzicht te stellen dat zij keer

op keer een booster moeten gaan krijgen,

wordt hun “veiligheid” in gevaar gebracht en

worden zij betrokken in de strijd die gaande is.

Het is dan niet meer de strijd van de wakkeren.

De slapers worden door het verlopen van hun passen

in de strijd betrokken.


In en op de aarde is veel gaande.

Er staan belangrijke vulkanen op uitbreken.

De vulkaan op La Palma, Canarische eilanden is

begonnen aan een uitbarsting.

Er is een scenario dat er een deel van het eiland zou

kunnen afbreken door deze vulkaan.

Wanneer die in zee terecht komt, dan gaat zich een

grote tsunami vormen die reikt van Afrika naar Amerika.

Ook zouden dan nog uitlopers langs Europa omhoog komen

naar de ons land.

Grote vloedgolven zullen over de diverse kustlijnen gaan

stromen en nog ver het binnenland in komen.


Op IJsland is een soortgelijke situatie aan het ontstaan.

Ook daar bestaat de mogelijkheid dat er een deel

van IJsland in de oceaan terecht komt die ook een

flinke tsunami kan veroorzaken en die ons land

zeker zal bereiken.


In de energie staan er ook nog een paar processen

die kunnen gaan plaatsvinden.

Wij hebben het over het “Event”.

Wij hebben het over de kering van de polen.

Wij hebben het over een sterke zonnevlam.

Wij hebben het over dagen van duisternis.


Al deze processen hebben grote invloed.

Het is niet alleen het aardse proces,

maar de slapenden “moeten” gewekt worden.


Het is een proces van ons allen.

Wij zijn allemaal op aarde gekomen om dit

mee te mogen maken.

Maar ook om het mede mogelijk te maken.

Onze energie en energie trilling is van grote

invloed.


Martha Krul 19/09/2021