Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

donderdag 16 september 2021

Ik zie het licht in jou

Ik ben licht

Ik ben liefde

Ik ben


Wanneer wij dat tot in het diepst van ons

hart beseffen, is er alleen maar licht en liefde.


Ons transformatie proces brengt ons terug

naar onze diepste kern, liefde.



Wanneer wij de liefde in onszelf kunnen openen

en blootleggen, dan zal de wereld veranderen.


Waarom?

Omdat wij dan pijlers van licht geworden zijn.

Liefde is het allerhoogste dat je kan bereiken.

Het is de top van de piramide.

Het is tevens de kern van onszelf.


Wanneer wij die plek in onszelf hebben verbonden

met onze bewuste IK dan verandert alles om je

heen.


In alles dat je ziet zal je liefde zien.


Wanneer je op dat punt in jezelf bent aangekomen,

zal er alleen maar eenheid zijn.

In liefde is geen afscheiding.

Liefde is verbinding en eenheid.


Door met je eigen liefdespunt verbonden te zijn,

zal je jezelf in liefde omarmen.

Zal je alle twijfel ten aanzien van jezelf los

laten.

In zuivere liefde, zijn geen voorwaarden.


In het aardse proces worden wij naar afscheiding

gedreven.

Waarom?

Alle processen zijn holistisch en met elkaar verbonden,

geleid door en vanuit het universum.


Wij gaan door een periode waarin alles onder een

vergrootglas wordt getoond.

Vrijheid, niets vrijheid

Liefde, niets liefde

Samen, niets samen.


Voel je de werking van het proces?

Door ons naar het punt van liefde en verbinding

te brengen, gaan wij door het dal van afscheiding.

Daardoor worden onze ogen geopend.

Daardoor roepen wij, genoeg is genoeg.

Daardoor willen wij niets liever dan de handen

in elkaar slaan en ons verbinden.


Wanneer je iets kwijt bent, weet je pas wat je mist.


Zie en voel het licht van liefde in jezelf.

Dan zal je het licht in de ander zien.

Je zal niets anders dan het licht in de ander zien.


Dan ontstaat er een verbinding.

Dan kunnen die beide zielen zich in alle puurheid,

ontdaan van angst en wantrouwen, aan elkaar

laten zien.


Dan gaan er nieuwe deuren open.

De deuren van de nieuwe mens op de nieuwe aarde.

Op de nieuwe aarde is het de liefde die ons leidt.

Je kan pas over die drempel stappen,

wanneer je dat weet en ervaart in ieder moment

dat jij op aarde bent.


Dan adem je liefde.

Dan straal je liefde.

Dan verbind je en laat je elkaar nooit meer los.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul