Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

maandag 20 september 2021

Je bent hier niet bij toeval

Iedere keer doen wij een stapje vooruit.

Het voelt echt alsof wij een lange trap oplopen.

Iedere keer weer verandering in processen.


Het universum heeft ons laten zien dat wij

sterk zijn.

Dat wij weten wie wij zijn en wat wij

hier op aarde komen doen.

Dat wij hier echt niet toevallig zijn.


Hier zijn levens aan ervaring aan vooraf gegaan.

Levens lang hebben wij dus al geweten dat

wij in deze bijzondere tijd op aarde wilden zijn.



Wij voelen het al heel lang.

Wij voelen dat er vele veranderingen gaande zijn.


Mensen zijn aan het ontwaken.

Mensen hebben het nog nooit zo duidelijk gezien,

dat niet wij, maar zij de dienst uitmaakten.


Ook ik vroeg van de week aan het universum

of het nog lang zou duren.

Omdat ook ik vind dat wij met elkaar door

heftige processen gaan.


Het antwoord was heel resoluut.

Wat denk je nou, dat wij niet op zitten te letten?

Dat wij onze aandacht maar een ogenblik van

de aarde en van jullie af zouden houden?


Ik weet dat zij gelijk hebben.

Ik weet dat ze in een constante verbinding met

ons zijn.

Ik weet het….

Ik ben ook mens.


Het is waar.

Het universum leidt ons.

Alles is gezien.

Alles is aan het licht.

Het is ons nog niet allemaal getoond.

Dat gaat nog komen.


Daarom zullen wij sterk in onszelf moeten geloven.

Daarom weten wij nu wie wij zijn.

Wij weten dat je met ons geen spelletje kan spelen.

Dat wij nu op het punt zijn gekomen

dat wij zien wie WIJ zijn en dat wij voor onszelf

op komen.


Precies zoals het universum het allemaal

heeft laten zien.


Eindelijk gaan wij echt zien wie wij zijn.

Gaan wij begrijpen dat wij uniek zijn.

Ieder voor zich.

Dat wij van elkaar verschillen.

Dat juist die verschillen ons uniek maken.


Dat wij samen het bijzondere plaatje van

de aarde vormen.

Dat juist wij hier mochten zijn,

omdat Moeder Aarde zo’n dierbare planeet is

in dat grote universum.


Het zijn mooie processen, allemaal met elkaar

verbonden.

Ieder proces uniek.

Net als ieder onderdeel uniek is.


Dit hadden wij allemaal niet zelf kunnen bedenken.

Houdt je aarde verbinding vast.

Houdt je universele verbinding vast.

Voel die prachtige hoge energie stromen.

Stroom mee, van moment naar moment.


Wij worden geleid.

Wij worden geen minuut uit het oog verloren.


Steek je beide handen in de lucht en voel.

Ze zijn er allemaal voor je.

Je doet dit proces niet alleen.

Wij doen het samen.

Wij die uitzonderlijke zielen die nu allemaal

op aarde zijn.


Dat is geen toeval.

Dat is ons toegevallen.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul