Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

zondag 3 januari 2021

Welke keuze maak jij?

Doordat de mens is getransformeerd,

functioneert hij anders.

Was je in het verleden depressief of zag je het

niet helemaal zitten, dan kwam

je daar niet gemakkelijk uit.

Je had daar soms zelfs begeleiding bij nodig.

Je moest hard werken om je instelling te veranderen.


Daar zit nu een wezenlijk verschil tussen de mens

van toen en nu.

Je bent een transparant wezen dat heel gevoelig is

voor de hoogte van je energie trilling.

Je bewustzijn is toegenomen.

Je voelt sneller dat het niet zo lekker met je gaat.

Je kan daar onmiddellijk iets aan doen.



Wanneer je je ongemakkelijk voelt dan verklein

je jezelf.

Je gaat voorover en je laat je zo min mogelijk zien.

De grijze muis die op wil gaan in de grote massa.

Maar die grijze muis pikt wel de energie op uit die grote

grijze massa.

Al die grijze muizen zijn bij elkaar gekropen,

omdat ze angstig zijn.

Hun eigen kracht niet onderkennen.

Door bij elkaar te kruipen “denken” ze dat ze krachtig zijn.


Zo geheel anders voor de mens die zijn eigen kracht

heeft gevonden.

Die mens maakt zich niet klein.

Die mens laat zich zien.

Gaat in een “X” staan.

Armen en benen wijd.

Die laat zien wie hij is.

Die laat stromen wat stromen kan.

Die versterkt door zijn open stand de verbinding

naar en met het universum.


Je hebt de gehele dag keuzes daarin.

Voel maar dat wanneer je je goed in je vel voelt,

dan laat je je zien.

Je voelt dat je de hele wereld aan kan.

Dat werkt als een vicieuze cirkel.

Je laadt kracht op kracht.


Gaat het niet zo lekker dan voel je dat je in elkaar zit.

Dat doe je automatisch.

Het is een natuurlijk gedrag.

Je maakt je zo klein mogelijk.

Maar doordat je een energetisch wezen bent geworden,

blokkeer je je eigen stroming van die mooie energie.


Wanneer je voelt dat je trilling te laag is.

Dan kan je je niet lekker voelen.

Ga dan rechtop staan.

Laat je zien aan jezelf en aan het universum.

Hier ben IK.

Ik pak mijn eigen kracht terug.


Je armen wijd in de lucht.

Je benen in spreidstand.

Je strekt je uit naar het universum.

Je zegt:

“IK ben LICHT”

Ik ben hier voor mijn eigen verkozen taak.

Ik ben er klaar voor.


Dan voel je dat alles opent in je lichaam.


Dat er ruimte komt om te stromen.

Je verbindingen met het universum worden ondersteund.


Dan stap je in je lichtwerkers pak.

Je trekt je lichtgevers pak aan en je zit volop in de verbinding.


Dan ben je je authentieke zelf.

Dan ben je weer thuisgekomen in jezelf.


Jij hebt de keuze.

Alles gaat snel.

Ook dit kan heel snel.

Het volgt onmiddellijk op de keuze die je maakt.


Rechtop of gebogen, dat is de keuze die JIJ hebt.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul