Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

vrijdag 15 januari 2021

Wat kan IK doen op dit moment

De lichtwerkers voelen dat er veel gebeurt

in het universum.

Niet alleen onze maatschappij is in rep en roer,

ook Moeder Aarde laat van zich horen.

Daarnaast merken wij dat ook de zon nog

een flinke duit in het zakje doet.

Het voelt als een geweldige kermis en dat

is zeker niet gemakkelijk.


De lichtwerkers voelen dat er acties gaande zijn.

Ze voelen zich onrustig worden en willen weten wat

er precies gaande is.



Dit zegt wat over ons.

Willen wij net als in de 3e dimensie “bewijzen”

dat er dingen veranderen?

Was het onze taak niet om licht en liefde te verspreiden?

Om in alle rust ons met onszelf en met het universum

te verbinden?


Wat wanneer je verstoken raakt van alle informatie?

Wat zegt dat over jou?


Je zegt al heel lang, nee ik volg geen nieuws.

Dat klopt, maar kan je het allemaal echt loslaten

en gaan leven volgens de 5e dimensie?


Ga eens in stilte zitten en visualiseer jezelf op een

onbewoond eiland, waar je alleen met jezelf bent,

hoe is het dan met jou?

Kan je jezelf overgeven aan de situatie?

Kan je op jezelf vertrouwen of ga je over het

water zitten turen of er eindelijk een schip komt

die je verbindt met de rest van de wereld.


Door je eigen onrust, sluit je je verbinding af

met het universum.

Het universum dat je constant laat weten je

van informatie te willen voorzien.

Informatie om jou op je eigen pad naar het hoogste

goed te brengen.


Je kijkt naar beneden naar de 3e dimensie en

probeert daar informatie te krijgen om je eigen

“schijnveiligheid” te versterken.


Je echte veiligheid zit in jezelf.

Zit in je verbinding met het universum.

De kans dat je binnenkort geen internet zal

hebben is redelijk groot.

Dus bereid jezelf voor op een periode waarin

je volledig terug geworpen wordt op jezelf.


Daarbij is het belangrijk dat er mensen in je

omgeving zijn, die daardoor angstiger zullen worden.


Hoe ga jij met je eigen energie en je eigen

universele informatie om?


De lichtwerkers zijn aan hun praktijkprogramma

begonnen.

Dit is een belangrijke opdracht voor jezelf.

Hoe sterk sta jij?

Hoeveel vertrouwen heb jij in jezelf en in

het universum?


Voel of je daar een eerlijk en open antwoord

op kunt geven?

Dit is een hele belangrijke vraag voor de lichtwerkers

die nu gezamenlijk in het veld aan het werk zijn.


Maak je rug recht.

Kijk naar het universum.

Steek je handen in de lucht.

Roep naar het universum, hier ben ik!

Ik sta open en volg en schijn mijn licht.

Ik heb mijn taak op aarde eindelijk begrepen.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul