Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

maandag 11 januari 2021

Lichtwerker aan jou de keuze

Het spel is in alle hevigheid los gegaan.

Nu kunnen de lichtwerkers laten zien wie zij zijn.


In onze geschiedenis hebben wij hele krachtige

lichtwerkers gezien.

Een van hen is Gandhi.

Hij zei:

“Wanneer jij een verschil in de wereld wil zien,

zal je zelf dat verschil moeten maken.”


Dat is wat er nu gaande is.

Wij weten dat er een “spel” gaande is tussen het

duister en het licht.

Het duister zal er alles aan doen om je terug te

brengen naar je lage energietrilling.

Dan zal je in de angst terecht komen.

Wanneer je in angst terecht komt, zullen

je eigen krachten “lam” gelegd worden.


Nu is het aan de lichtwerkers om hun ruggen recht te maken.

Standvastig te gaan staan.

Armen en benen wijd.

Gericht naar het grote licht, de zon.

Leg een verbinding vanuit je eigen licht.

Verbind je hart met de stralen van de zon en

laat je ieder moment door die grote centrale zon voeden.


Het universum ondersteunt alleen de spelers in het licht.


De duistere kant heeft nog heel veel invloed en zal

ook niet schromen die krachten te gaan gebruiken.


Misschien hebt je graag naar Sciencefiction films gekeken?

Heb je ook genoten van de spannende boeken van Dan Brown.


Ik kan je vertellen dat je nu een speler bent,

niet op het grote doek.

Maar wel in het grote geheel.


De grote omwenteling is gaande.

Het licht wordt met de dag sterker.

Juist dat activeert de “angst” van het duister.




Zet je beide voeten goed verbonden op de aarde.

Voel dat jij verbonden bent aan alle universele informatie.

Ook al zou je niet verbonden zijn met het internet,

dan zou je nog weten wat je te doen hebt.


Sterker nog, dan zou je het nog veel beter voelen.

Nu werken die media nog als stoorzender.

Ze leiden je af van je lichtwerk.


Het is een tijd van schakelen.

Velen hebben in het verleden gezegd,

laat het maar beginnen.

Ik ben er klaar voor.


Het is begonnen.

Daardoor is er veel, heel veel veranderd.

Dit is zo groots.

Niet alleen de aarde, maar het hele universum

is hiermee verbonden.


Dit is nog nooit eerder gebeurd.

Het gebeurt NU.


Jij bent gekozen om je eigen rol te spelen.

Kies voor het licht.

Laat je niet verlammen door je angst,

dan stroomt je energie naar een kant die jij

niet zou willen.


Jij bent een lichtwerker.

Het universum kent je kracht.

Sta in je kracht en verspreidt licht en liefde.


Ik ben licht

Ik ben liefde

Ik ben.


DE leus van de lichtwerker die zo gemakkelijk

je energie trilling verhoogt.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul