Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

zaterdag 23 januari 2021

Een tweesprong, wat nu

Je bent heerlijk aan het wandelen.

Je geniet van de natuur en alles om je heen.

Je voelt je heerlijk en het gaat volgens jou

van een leien dakje.


Dan loop je al maar verder.

Je bent in gedachten.

Je geniet.


Dan voel je dat je moe gaat worden.

De avond begint te vallen.

Je voelt dat je gevoelens gaan veranderen.

Je optimisme vermindert.

Je vermoeidheid begint je parten te spelen…….


Dan kom je op een tweesprong.

Je weet het niet meer.

Welke kant te kiezen.

Hoe moet ik verder?


Je zal dit gevoel herkennen.

Het lijkt een beetje op het gevoel waar je nu in zit.

Je dacht dat het die kant uit zou gaan, maar…..


Je zit op je tweesprong.


Je hebt levens lang geleerd hoe met zware perioden om te gaan.

Je hebt geleerd dat je niet 5 maar 6 zintuigen hebt.

Je bent voortdurend bezig de verbinding met jezelf te vinden.

Daardoor heb je al heel veel moois meegemaakt.

Je kan daar uren over vertellen.

Maar niet iedereen wil hiernaar luisteren…


En wat is het vreemde?

Wanneer je op zo’n tweesprong in je leven aankomt,

dan luister JIJ zelfs niet naar je eigen verhaal.

Dan sluit je je bijna geruisloos aan bij de mensen die

deze prachtige ervaringen niet kennen en er niets

van willen weten.


Wat zegt dat over ons?

Is dat niet vreemd?


Het vertelt ons dat wij menselijk zijn.

Dat ons leven bestaat uit het maken van keuzes.

Laat ik mij door de lage energie en mijn ego leiden?

Of kies ik als getransformeerde lichtwerker,

die hoge trilling en verbind ik mij nu juist met mijn hart.


Zoek de stilte op en laat je hart spreken.

Je hart dat je altijd jouw juiste pad aangeeft.

Je hebt het al zo vaak gezien.

Je wil het zo graag anderen laten weten.

Je zou willen roepen…. MIJN hart liegt niet.

Ik weet het toch!


En nu?


Ga naar je rust.

Stilstaand water is helder.

Onrust maakt het je lastig.

In de stilte zit je overleving.

In de stilte voel je die verbinding met je beschermers.

Daar voel je de liefde die altijd aanwezig is.

Daarvoor kwam je naar de aarde.


Je licht is nog nooit zo nodig geweest.

Jij wil dat dingen naar het licht komen?

Dan is het met recht “Spot ON”.


Laat je licht schijnen en voel dat je volledig in

die bijzondere rol mee doet in dat bijzondere,

maar zeker niet gemakkelijke spel op aarde.


Namasté

Ik zie het licht


Martha Krul