Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

dinsdag 22 oktober 2019

Opgejaagd door de snelheid van de tijd


Opgejaagd door de snelheid van de tijd…..

Heb je ook het gevoel dat je dag steeds te kort is?
Dat je dag uit minder uren bestaat dan vroeger?
Lopen puffen, omdat die klok weer zo snel gaat?

Wij zitten in een energie waarin wij alles voor onszelf kunnen manifesteren.

In de 3e dimensie deden wij dat al met een parkeerplekje.
Even in je gedachten vragen dat er een plekje voor je was…..
En, ja dat plekje was er eigenlijk altijd.

Nu is de ondersteunende energie zoveel sterker geworden om alles te manifesteren wat wij willen.
Het leven leven zoals wij ons helemaal happy voelen.

In de 3e dimensie deden wij het ook al.
Dat zagen wij vaak als, toeval.
Maar dat toeval gebeurde wel iedere keer dat jij er om vroeg.

Nu is de energie veel en veel krachtiger geworden.
Die energie ondersteunt je in alles.

Wil je een nacht goed slapen en uitgerust wakker worden?
Geef dit dan door naar het universum.
Wil je je gelukkig en vrij voelen.
Geef het door.

Vraag niet of het mogelijk is dat, maar vanaf nu voel ik mij vrij en gelukkig.
Vanaf nu geef ik door:
Ik ben het kind van het licht en voel dat.
Ik ben verbonden met al het goede dat het universum mij toezendt en werk er mee.
Ik ben iedere dag blij en uitgerust en daar geniet ik iedere dag van.
Ik voel mij intens verbonden met die mooie energie, dat geeft mij een blij en opgetogen gevoel.
Ik ondervind de gehele dag dat ik met hele mooie momenten verbonden ben.

Alles wat jij graag wil dat, zend je naar het universum.

Voel waar je je gelukkig bij voelt.
Dat is niet een gevoel van de toekomst, dat is het gevoel van NU.
Zend dat gevoel naar het universum.
Er wordt naar je geluisterd.
Er wordt naar je gekeken.
Je bent niet alleen.
Je wordt in dit fantastische proces omarmd en ondersteund.

Het is aan ons, de kinderen van het licht, daar gebruik van te maken.
Heb je op een dag steeds te weinig tijd?

Manifesteer dan dat de tijd langzamer gaat en je zal voldoende tijd hebben.

Het is zo leuk.
Het is (licht)kinderspel.

I AM LIGHT – I AM LOVE – I AM.
IK BEN LICHT – IK BEN LIEFDE – IK BEN

Namasté
Martha Krul

Canadian Artist Samuel Véronneau - Oil art - Contemplative