Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

woensdag 23 oktober 2019

En de Engel sprak


En de Engel sprak tot ……

Lieve kind, mag ik je eens wat vertellen?
Ja, kijk maar niet zo verbaasd.
Ik ben er niet zo maar.
Ik ben altijd bij je.
Dan zwijg ik en kijk ik alleen maar naar je.

Ik zie wat je aan het doen bent.
Hoe goed je aan het zorgen bent voor de ander.
Hoe blij je bent wanneer je de ander weer een plezier hebt kunnen doen.
Daar word ik ook heel blij van.

Want de blijheid van de mensen, versterkt onze blijheid.
Het is een wisselwerking die al sinds mensenheugenis aanwezig is.

Ja lieve kind, wij zijn er aldoor voor je.
Wij omringen je met liefde, zoveel wij kunnen.
Wij ondersteunen zoveel als jij ons toestaat.

Mag ik heel open een vrij met je praten?

Waar wij ons als engelen zo over verbazen, is waarom jullie mensen het jullie zo moeilijk maken.
Waarom jullie het zware leven op aarde, dat het altijd geweest is, nogmaals aan het verzwaren blijven.

Jullie weten dat wij er zijn.
Jullie weten dat jullie de kinderen van het licht zijn.
Jullie weten dat wij altijd op jullie vragen om hulp, in gaan.
Jullie weten zo veel.
En toch…..

Nadat wij contact, wezenlijk contact met elkaar hebben gehad, laat je ons los.
Je gaat weer op je eigen “vertrouwde” manier verder met je leven op aarde.

Je weet toch dat wij kunnen vliegen?
Dat kunnen wij, omdat wij licht zijn.

Door je zorgen en zware gedachten los te laten, ben jij ook heel licht.
Dan wordt je leven zo geheel anders.
Natuurlijk zullen dan niet ineens al je problemen opgelost zijn,
maar je kijk op de problemen wordt heel anders.
Dat maakt het voor jou een heel stuk gemakkelijker.

Dan komt er meer ruimte om blij te zijn.
Die blijheid wordt in het universum gezien en meteen ondersteund.

Je leven kan gemakkelijker worden.
Alleen al door je kijk op je leven te veranderen.

Kijk eens achter je.
Daar sta ik al de hele tijd.
Voel je de streling over je gezicht.
Ja, dat ben ik.

Ik wijk niet van je zijde.
Dat denk je wel, maar dat is niet zo.
Wij engelen hebben tot taak de mensen te ondersteunen en te begeleiden.
Wij hebben als engelen heel veel gezien van het leven op aarde.

WIJ weten wat je waard bent.
Wij weten dat wij er altijd voor je zullen zijn.
Weet jij dat nu ook?

Namasté
Martha Krul

Angel wing cloud. Spiritual connection can come in many forms. As you work with your spirit guides, angels or any other deity, you will find they have preferred or favorite ways of connecting with you and will use those methods most of the time....