Waarom deze blog

Deze blog is bedoeld voor mensen die zich bezighouden met spiritualiteit en de verandering in de energie op aarde. Ik zal met enige regelmaat artikelen plaatsen die met dit onderwerp te maken hebben. Verder zal ik aanwijzingen geven van hoe je je het beste kan afstemmen op die nieuwe hogere energie. Ik hoop je vaak op mijn blog te mogen ontmoeten.

zaterdag 5 oktober 2019

Mind your step.......!


Laat los en zet die stap…….

Wij zijn volop bezig met de overgang naar die 5e dimensie.
De volledige overstap naar die heerlijke dimensie.
Velen genieten al intens van.
Genieten van het magische licht.
Genieten van de blijheid van het leven.
Hebben hun innerlijk kind weer de volledige vrijheid gegeven.

De moeilijkheid zit in het loslaten.
Dat ego “moet” ego op vakantie.
Die “moet” zijn immer opeisende aandacht eens loslaten.

Ik moet.
Ik wil.
Ik zal…….

Het is niet meer aan de orde.

Stromen van moment naar moment, dat is de 5e dimensie.

Mensen lezen dit voortdurend.

Dan lees ik:
“Ik heb geduld, mijn tijd komt ook”.
Natuurlijk is dit zo.
Maar waarom die overgangstijd zo te verlengen?

Waarom maak JIJ de periode van loslaten van de 3e dimensie zo intens?

Alles wat je loslaat, blijft bij je.

Je gaat er alleen veel gemakkelijker mee om.
Je kijk op je “problemen” wordt gemakkelijker.
Je aanwijzingen hoe met je problemen om te gaan worden veelvuldiger.

JIJ bent de stuurman van je eigen leven.
JIJ kan bepalen wanneer en hoe je je volgende stap gaat zetten.

Dat kunnen je gidsen en begeleiders niet voor je doen.

JIJ bent aan zet.
Jij bepaalt.
Jij bepaalt het moment van het loslaten en volledig de 5e dimensie binnengaan.

Jij weet inmiddels welke middelen je allemaal tot je beschikking hebt.

Jij bent getransformeerd.
Je bent een mens van de nieuwe tijd.
Je kan je oude jas laten vallen.
Stap eruit.
Stap over de drempel.

Ga het licht van de kristallijne energie tegemoet.

Dan kan geen enkele energie stijging je meer deren.
Dan ben je blij met al die sterke stijgingen van het maakt het vliegen en stromen nog aantrekkelijker.

Luister naar de mensen die het licht al volledig in hun hart gesloten hebben.

Alle dagen feest…..
Alle dagen blijheid.

Dat is er ook voor jou.
Laat los en vlieg mee.

Namasté
Martha Krul